Eerste knallen al gehoord ?

Nou, de Broekhoff Solitaire is de lucht in te gaan. 'Gratis' bij mijn bestelling, maar die hadden ze net zo goed kunnen houden :p

Nounou de politie maakt het media verhaal wel waar hier(of juist niet)het is maar hoe je het bekijkt, maar ze zijn hier niet te vinden het is hier al oud en nieuw.

Ze hebben de knalsensoren volgens mij weer ingepakt.. veel vuurwerk hier in apeldoorn wat de lucht in gaat.

Volgens mij zijn er toch veel vaders die tegen hun kinderen zeggen: ga jij maar lekker vanaf 10 uur knallen. Het gaat hier ouderwets al aardig los.

's Nachts gaat het hier tekeer, nu overdag liggen die lui dus uit te slapen. De lucht ruikt hier al naar kruit, buiten vind ik dat heerlijk maar binnenshuis heb ik het liever niet :(

Het valt hier allemaal mee. Dit zou 1 van de drukste wijken waar overlast van komt moeten zijn volgens de gemeente waar ze zelfs over een vuurwerkvrijezone hebben gesproken.

Ik merk er tot nu toe helemaaaaaal niks van. Gister hoogstens een paar knallen maar zeker niet zoals voorheen.

Laten we hopen dat de telegraaf.nl of nu.nl onze berichten leest! Hahah!

Hier gaat het toch flink tekeer, ook gewoon groepjes kinderen. Vind het wel als vanouds haha heerlijk

Back
Bovenaan