Eerste knallen al gehoord ?

Gisteravond hier achter een cake en een uur geleden werden hier twee knallers afgestoken dat ik even het gevoel had dat het onder ons raam gebeurd zo hard.

Een uurtje terug ging het even los met zware knallen ik weet niet of dat nou zo slim is, op die manier krijgt de buurt teveel aandacht.

Vandaag tussen 4 en 10 uur in Dordrecht geweest. 1 prachtige cake met groene kleuren gezien. Daarna hoorde ik de hele avond wel n knal her en der in Wijk 8. 1 hele harde, de rest leken me vooral cakes.

Om de 10 minuten wel een harde knal in Veenendaal. en heel af en toe wat sier.
Heb wel het idee dat het minder als vorig jaar is.

Hier hoor ik nu toch wel 10x gemiddeld per dag een knal, ik vind het prima, maar op het meldpunt zie ik alweer 13 klachten in m'n wijk, man man man....

Zoetermeer vind ik nog wel aardig rustig.....

Waddinxveen waar mijn vriendin woont is helemaal uitgestorven lijkt het wel haha

hier af en toe een knalletje maar vrij rustig en net rond half 6 en sier cake van denk euro of 5a10. Altijd leuk om te zien. Maar denk dat het hier nog wel even rustig blijft. Gezien Geldermalsen al genoeg in de spotlight staat. En handhavers wat actiever zijn.

Hier in Alphen gaat het vandaag aardig los. Elk kwartiertje wel een flinke knal en meerdere cakes gezien en horen klappen. Zal wel door kerst komen:p

Hier elke avond zware knallen en bijna iedere avond een cake.
(Het wordt wel met elke avond meer) :)
Verder overdag veel cat1 zoals knetterballen en ratellinten.

Hier valt het echt reuze mee! Eigenlijk amper wat gehoord. Jammer genoeg dat van de week iemand zijn hand eraf heeft geblazen met een lawinepijl hier in Beverwijk anders zou je denken dat het er helemaal niet zou zijn dit jaar!

Back
Bovenaan