Eerste knallen al gehoord ?

Om 10 uur hoorde ik geen vuurwerk hier in de wijk. Nu zijn we anderhalf uur verder en afgezien van een paar single shots van de overbuurjongen hoor ik niks. Gister tijdens werk goeie klappers gehoord vanaf het industrietrein. Ik erger me daar niet aan, maar kan me voorstellen dat veel mensen dat wel doen. Hoewel ik het reuze mee vind vallen, tegenover eerdere jaren zullen er morgen vast weer honderden meldingen gemaakt zijn.

Vannacht bleef het maar doorgaan, werd er gek van. Nu ook. Iedereen gaat dus al stoken en ik moet wachten, DAMMIT. Gisteren wel 2 mooie cakes kunnen vastleggen die werden afgestoken.

Hier in Tilburg wordt redelijk geknalt, is minder als andere jaren, wordt steeds minder denk ik, zelf heb ik ook al wat getest. Om 18.00 uur gaan we verder!!!

Hier knalt het meer dan normaal ik was altijd de enigste hier in de buurt en nu blijft het maar knallen. Ik zelf heb nog niks geknald zo ook maar is even wat kleins testen.

Gisteren wat knallen gehoord in het donker. Maar waarschijnlijk schrikt het hoofdgebouw van de politie Drenthe, waar ik tegenaan kijk vanuit mijn werk de meeste mensen wel af.

is gewoon hier in buurt ook van af 10 uur non stop afsteken geen mmens die wat zegt genieten alemaal van de kinderen die lol hebben vald me op dat geen een ilegaal heb van kinderen en verleden jaar wel dus ik zie wel verbetering in me buurt :holland::applause:

Hier zijn de eerste buurtkinderen al aangehouden met wat rotjes en single shots, de gasten met het zware vuurwerk hebben vrij spel.
In broekhoven, zoals elk jaar weer erg veel.

Hahaa mooi man, hier was om 10 uur precies een kleine opleving in de omgeving, daarna was het vrijwel heel de ochtend erg rustig. maar nu word er echt volop gestookt zoals vroeger. heerlijk om te zien :)

de singleshots lijken wel de nieuwe astronaut zo veel worden er nu verstookt haha

er wordt hier FLINK meer geknald dan vorig jaar...alsof er geen 18u is afgesproken, serieus; zo erg. En heel veel veeeel harder... Is 't allemaal C6/7/8 wat ze knallen ofzo? Kleine kids met nitraten e.d....meer dan vorige jaren...zelfs weinig zin me er tussen te bewegen, moet ik je bekennen...k word oud :D

Zelf net een secret salvo en goh1 de lucht in gejaagd, heerlijk!! Secret salvo wel een gevaarlijk ding haha

Back
Bovenaan