Eerste knallen al gehoord ?

te veel te zwaar vuurwerk afgewisseld met hollands en belgisch tot diep in de nacht,er word dus weer geen rekening gehouden met anderen.voordat er gehakt word NEE ik ben niet tegen vuurwerk hollands of belgisch maar niet tot diep in de nacht en al helemaal niet met spul als delovas of cobras.er zijn ook mensen die moeten werken ook in de weekends en tenslotte is het nog niet de 31ste

Ik hoor hier om de paar seconden wel een knal. Brengt natuurlijk een leuk sfeertje met zich mee :). Jammer is dat het wel weer mee telt aan de vuurwerkoverlast

Vindt het wel leuk, zie om de 15 minuten wel ergens een mooie cake
Constant hoor ik wel knallen, houd hier wel van :)

Hele tijd knallen, ook erg vaak groepjes die al met pakken nitraten door het parkje lopen :)
Net erg mooie waaier gezien, en ook best wel vaak al pijlen :)

buiten af en toe een knal of een cake die zover weg zijn dat je ze niet ziet, is hier niet veel aan de hand nee..

eigenlijk wel goed, maar ook teleurstellend is toch leuk om dan weer naar het raam te rennen, maar echt nog totaal niks gezien..

Gisteravond op mijn werk al aardig wat geknal in Kerkdriel gehoord.
Ook harde klappen.

Toen de zon onder ging, ging het mij in wijk goed los.
Volgens mij was er zelf een al shells of dikke single shots aan het schieten.
Ik heb mijn Wii even uitgezet om even te kijken, ik zat eerste klas achter het raam.

Verder veel geknal en veel single shots.
Om half zeven kon ik het niet meer uithouden.
Ik ben even de straat op gegaan met cat 1 vuurwerk.
Is trouwens heerlijk, je mag het gewoon lekker afsteken!

Sorry hoor buren! Ik wist niet dat er keiharde crackling uit dat meterpakketje-potje zou komen :D toch beter dat ik m'n niet vannacht om 3u afstak omdat ik niet kon slapen hè. Maar toen werden er in het park en verderop in de wijk nog extreem zware dreunen geproduceerd...Wel erg aso hoor; niet alleen die constant bizarre dreunen maar dan ook nog midden in de nacht :frusty:

Laatst bewerkt:
Gisteravond stonden er hier in den bosch een stel halfbloedjes van een jaar of 13 onverantwoord allerlei klein vuurwerk op straat te gooien, zonder te kijken of er iemand aan kwam. Dat heeft ze ook de strop om gedaan want 5 seconden later had de politie ze al te pakken.

hier is het sinds kerst al aan de gang en nu heel de dag door, met soms wat babypijltjes vlinders etc. het hardste tot nu toe was 1 harde shell

hier is het sinds kerst al aan de gang en nu heel de dag door, met soms wat babypijltjes vlinders etc. het hardste tot nu toe was 1 harde shell

Hoe weet je dat het een shell was :p ? hier laatste dagen associaal veel. s'avonds tot 12 blokken blokken en nog eens blokken . En s'nachts knallen waar je u tegen zegt.

Hoe weet je dat het een shell was :p ? hier laatste dagen associaal veel. s'avonds tot 12 blokken blokken en nog eens blokken . En s'nachts knallen waar je u tegen zegt.

Omdat het 1 straat verder was en hem omhoog hoorden gaan, en niks klink zo als shell`s. en die knal kan je goed onderscheiden van de rest.
:p:D

Back
Bovenaan