Eerste knallen al gehoord ?

vind jou nog triester omdat je het niet met woorden af kunt.

O, gaan we stoer doen?
Wil jij mij even de les lezen kaboutertje?
Wij hebben het echt wel gehad met die blagen zoals jouw!.
Zulke figuren als jij verzieken het voor alle VW freaks.
Als jij het normaal vind om op 28 december een explosief in een voetgangerstunnel te pleuren
ben je echt niet goed bij de hoofd......, en dan moet ik het met woorden(het liefst:van wilt U dat aub niet meer doen)afhandelen??
Die tijd heb ik nu wel gehad gozertje!.
Gewoon respect hebben voor de tijd dat je VW mag stoken.
Dit is nog steeds op 31 december van 10.00 tot 1 januari 02.00 uur (lang genoeg toch??)
Al stook je big boys /delova,s of weet ik niet wat op 31 december , dat maakt mij dat niets uit, want dan zijn onze huisdieren veilig in de slaapkamer , daar houden alle dierenbezitters rekening mee.

Het ergste vind ik dat je nog thanks krijgt.....
O, ja, ik stook nog niet zo lang, pas een jaar of 40.....

Cheers dude !

Was dit jaar rustiger dan andere jaren, minder knallen.
Ook met Oudjaarsdag, alleen leek het me dit jaar iets drukker.
Maar nog steeds niet zoals in grote steden dat in iedere straat wordt geknald.

Na Oud & Nieuw hoor je meestal 1 januari nog flink wat knallen hier en daar.
En na 1 januari af en toe een knal, vanochtend werd wakker ook een knal.

Woon in de buurt van een school, daar wordt na de lessen ook weleens geknald etc.
Blijft nooit stil hier qua knallen!

O, gaan we stoer doen?
Wil jij mij even de les lezen kaboutertje?
Wij hebben het echt wel gehad met die blagen zoals jouw!.
Zulke figuren als jij verzieken het voor alle VW freaks.
Als jij het normaal vind om op 28 december een explosief in een voetgangerstunnel te pleuren
ben je echt niet goed bij de hoofd......, en dan moet ik het met woorden(het liefst:van wilt U dat aub niet meer doen)afhandelen??
Die tijd heb ik nu wel gehad gozertje!.
Gewoon respect hebben voor de tijd dat je VW mag stoken.
Dit is nog steeds op 31 december van 10.00 tot 1 januari 02.00 uur (lang genoeg toch??)
Al stook je big boys /delova,s of weet ik niet wat op 31 december , dat maakt mij dat niets uit, want dan zijn onze huisdieren veilig in de slaapkamer , daar houden alle dierenbezitters rekening mee.

Het ergste vind ik dat je nog thanks krijgt.....
O, ja, ik stook nog niet zo lang, pas een jaar of 40.....

Cheers dude !

maakt me geen FUCK uit wat ze afsteken, je gaat gewoon niet met een honkbalknuppel op iemand af daarvoor, je ervaring met vuurwerk maakt ook geen hol uit.

het gaat er om dat je idioot genoeg bent om iemand voor een knal van vuurwerk gelijk zn hersenpan wilt inslaan.

of je nou 40 bent of 12, je bent gewoon onbeschoft bezig als je dat doet.

ik zeg ook niet dat je alles maar moet pikken maar kom op, dit is echt laag gewoon..

om even ontopic te blijven:

ik denk dat de meeste mensen oudjaars nacht niks hebben afgestoken want ik hoor nu overal vuurwerk , met name veel sierpotten en af en toe een lawinepijl.

Net zo druk als voor Oud & Nieuw hier.

Wordt het een beetje zat als ik eerlijk ben.
Elke klap voelt aan alsof iemand een mes door me steekt.
Zij wel stoken en ik moet nog 11 a 12 maanden wachten.

URG

Net zo druk als voor Oud & Nieuw hier.

Wordt het een beetje zat als ik eerlijk ben.
Elke klap voelt aan alsof iemand een mes door me steekt.
Zij wel stoken en ik moet nog 11 a 12 maanden wachten.

URG

Nou nou! Je kan natuurlijk ook gewoon van de klap genieten als freak...

Hier word ook nog steeds veelste veel geknalt, vind het nu niet zo leuk meer, een paar keer per avond schrik ik van nitraten en andere meuk in het speeltuintje naast ons.
Ik mag dan een freak zijn, maar aan die afsteek tijden houden vind ik prima!

Gisteravond zelf nog een aantal dingetjes afgeschoten, mijn zus met de kids kwamen ff gezellig, had ze nog niet gezien dit jaar en als oom zijnde steek ik dan wat klein spul af, romeinse kaarsen, paar fonteintjes..
Altijd leuk om nog ff de geur te snuiven

Zag net vanaf de snelweg, toen ik langs Bodegraven reed nog een leuke cake de lucht in gaan :D. Toch wel leuk, al ben ik het ook wel met k0enn eens dat alleen afsteken op 31-12 wel best is. Houd ik me zelf in elk geval wel aan.

Net met raam open gecomputerd omdat ik in de verte een zooi knallen hoorde. Dacht een mat ofzo, krijg ik net mail van een kennis in ander deel van de stad dat hij vanuit z'n flat een Air Force One heeft kunnen bewonderen; dát was het dus! :D Vast over van de jaarwisseling, ging laatst ook nog iets de lucht in uit zelfde richting.

Net met raam open gecomputerd omdat ik in de verte een zooi knallen hoorde. Dacht een mat ofzo, krijg ik net mail van een kennis in ander deel van de stad dat hij vanuit z'n flat een Air Force One heeft kunnen bewonderen; dát was het dus! :D Vast over van de jaarwisseling, ging laatst ook nog iets de lucht in uit zelfde richting.

Dat is een pot die ik sowieso gezien móet hebben voordat ik doodga ;)
Net ook weer in de verte wat knallers gehoord, zal wel door de "straatschoffies" uit mijn buurt gedaan zijn :p

De mensen die in Arnhem denken dat 31 dec is word waker !
Jullie veroorzaken alleen meer haat voor vuurwerk en mij nachtrust

Jojo

Back
Bovenaan