Eerste knallen al gehoord ?

Is hier (nog) stiller dan elke andere dag afgelopen week...geloof dat politie is begonnen te patrouilleren. Dan merk je altijd dat het stiller wordt.

Ja klopt bij mij is het ook stiller. Alleen ik denk dat voornamelijk die gasten die afsteken die illegale troep aan het testen zijn ofzo...

is hier stiller dan vorig jaar. af en toe hoor je 1knal om de 3dagen. maar ook soms 3 harde knaller in een half uurtje.

Sinds de regionale vuurwerkboeren open zijn vanmorgen, hoor ik al continu geknal hier int dorp... begint toch haast te kietelen om ook wat te testen

Het is hier stil. Komt ook omdat het regent. Beter nu dan de 31e :D
Als het droog is vanavond een paar dingetjes testen.

Gisteren vond ik het toch aardig los gaan in de buurt van onze woning. En toen was de verkoop nog geen eens begonnen.

Afgelopen maand heb ik al menig knal gehoord, maar vandaag is het echt losgebarsten! Heerlijk kruitsnuiven alvast :)

Zojuist een mega dreun hier beneden in de voetgangerstunnel.
Big Boy / cobra 6 /delova rana ???....
Mijn kat gelijk er vandoor.
Sommige snappen het leven echt niet.
Mijn vizier (en honkbalknuppel)staan nu gericht op het tunneltje , nog 1 keer, en de daders zijn het mannetje!.

Trieste figuren.

Zojuist een mega dreun hier beneden in de voetgangerstunnel.
Big Boy / cobra 6 /delova rana ???....
Mijn kat gelijk er vandoor.
Sommige snappen het leven echt niet.
Mijn vizier (en honkbalknuppel)staan nu gericht op het tunneltje , nog 1 keer, en de daders zijn het mannetje!.

Trieste figuren.

vind jou nog triester omdat je het niet met woorden af kunt.

hier gaat het ook lekker los.
ik probeer me toch in te houden, terwijl ik mega veel heb.
stiekem net een extreme bang rocket pijltje gestookt.
even om de camera te testen en wat ktuit te snuive :D
kriebels zijn wel dik aan door al dat geknal

Gaat hier ook ineens flink tekeer sinds het donker is.. zie overal flitsen (hoor niks, ben muziek aant luisteren :P)

Back
Bovenaan