Eerste knallen al gehoord ?

Hier tot mijn verbazing bijna niks gehoord.
Heb in totaal 2 potten en 2 harde knallen in de verre afstand horen afgaan.
Zal waarschijnelijk liggen omdat het hier de hele dag geregend heeft.
Al moet ik wel zeggen dat er bij het afhalen ook niet echt veel man waren.

Hier ook veel geknal.
Kijk je naar buiten zie je groepje van 3 a 4 jongetjes wegrennen en dan boem.
Heerlijk toch, deed het vroeger ook namelijk.

Hierzo hoor ik om de 10 minuten een knal en in de avond hoor ik die sierpotjes, vind het heerlijk en m`n hond heeft er ook geen last van :D

Gisteren zat ik in de auto en hoorde ik zo een harde knal dat m`n auto gewoon trilde, terwijl ik een straat verderop van de knal zat echt lachen:bonk:

Dit was vele malen sterker dan een c6, maar geen flauw idee wat het was.

Toen ik het gister zo rustig in de winkels zag hebben veel mensen vandaag pas denk ik hun vuurwerk gehaald. Hier heb ik een cake gezien en nog twee cakes gehoord, maar de knallen bleven helemaal uit. Denk/ hoop dat er vanavond dus al iets meer vroegtijdig afgeschoten gaat worden.

Hier op het platteland wordt al sinds begin deze week redelijk veel met carbid geschoten. Het is met gewoon vuurwerk in het dorp tot nu toe nog vrij rustig.

Hier hoor ik de buurt kindertjes heel de dag door vuurwerk afsteken , vooral op zolder hoor ik het goed dus daar zit ik nu ook op de laptop.
Alleen nog geen cakes gezien of gehoord maar dat zal vanavond hopelijk wel komen :p.

ik hoor wel eens wat geknal overdag 's avonds wat potten stuk of 3/4 gister avond

kon niks zien helaas, wel 1 vuurpijl zag ik in het raam flitsen.

Zojuist een mega dreun hier beneden in de voetgangerstunnel.
Big Boy / cobra 6 /delova rana ???....
Mijn kat gelijk er vandoor.
Sommige snappen het leven echt niet.
Mijn vizier (en honkbalknuppel)staan nu gericht op het tunneltje , nog 1 keer, en de daders zijn het mannetje!.

Trieste figuren.
Inderdaad, ze hebben die cobra dus ook op je kat gegooid neem ik aan? krijg sterk me twijfels wie hier nou triest is.
Figuren die met oud en nieuw na 2 pilsjes de boel kort en klein rammen zie ik wat dat betreft liever op ski vakantie gaan in December.
Afijn we komen allemaal onze meerdere nog wel tegen, heb het zelf mogen ondervinden wat jaartje's terug.

Hier veel single shots,nitraten,rotjes enz. Af en toe ook zeer zware dreunen!

Hier precies hetzelfde veel single shots en rotjes maar net buiten zag ik toch een paar lekkere bakken de lucht ingaan. En zelfs een dikke shell ik schat 3 inch wat een boeket zeg. Lekker hoor

Alleen vanavond zijn er al 6 potten de luch ingegaan op mijn logeeradres in Barendrecht. Ze gaan echt helemaal los hier, heerlijk! :D

Back
Bovenaan