Eerste knallen al gehoord ?

volgens mij is er hier iemand die zij eerste kerst dag viert,
ging net ff een 100.000 klapper de lucht in.... hahaahahahah:bonk:

Gisteravond bij mijn ouders in het toch linkse Wageningen.
Een cake gezien met palm tree effecten.
En ook harde knallen.
Stond op het balkon cat 1 vuurwerk af te steken en ik hoorde in de verte een giga dreun.

Bij mij Tiel af en toe harde klappen.
Daar begint het ook steeds meer te knallen.

In Soest vannacht rond 04.00 uur een rotklap in de verte. Kijk, ik ben een vuurwerkliefhebber puur sang maar ik kan me levendig voorstellen dat mensen hier over gaan klagen en kan ze niet ongelijk geven. Je schrikt je dood, zeker als alles 's nachts zo stil is. Soms wordt je wel 3 keer per nacht wakker van klappen en dat zijn dan geen nitraten...dan ben ook ik pissig...:devil:

Ik heb zelf ook meerdere vrienden en familie die agent zijn en bij de marechaussee..

en ook bijna allemaal vuurwerkfreak....
En nee het zijn geen agenten die thuis alles inbeslag nemen en of zelf afsteken, dit is hun taak niet...
Dus niks mis mee om agent te zijn ofzo.

maar ze zitten er wel tussen hoor.. pffff:devil:

(ik citeer niet op you k0enn gewoon ff over het algemeen.)

Ze zijn hier in de buurt (Groningen) al flink aan het knallen, helaas geen siervuurwerk, maar beste knallers. En vaak 's nachts, erg leuk aangezien ik de laatste paar dagen al erg slecht slaap :cry:

Gisteravond ging het wel ff lekker tekeer hier, nu maar een klein beetje, om de 20-30 minuten wel een knal

hier zijn ze aardig bezig, hoor veel knallen en sommige nog écht hard ook...
stoor me er soms wel aan zeker als ik na zo'n rot klap recht op in me bed zit

Hier in Tilburg viel het wel mee, maar deze avond gaat er om de 10 minuten een pot de lucht in.
Knalvuurwerk dit jaar in Tilburg nog weinig gehoord, in Breda en Dordt daarentegen knalt het al maanden flink.

Hier in Hintham knalt het veel, elke uur wel meerdere knallers te horen, net ook een sierblokje gezien, dat was de eerst van dit jaar!

Heb zelf geen last van de knallen, maar helaas is wel elke bushok en prullenbak hier kapot gemaakt door dat tuig.

Back
Bovenaan