Eerste knallen al gehoord?

Hier nu ook de ene knal na de andere. Helaas de laatste dagen weinig sier meer gezien wel zodra het donker is hoor je geknal. Ik kan mezelf nog inhouden maar het begint wel steeds meer te kriebelen. Heb vooral zin in de afhaaldagen. Ga er dit jaar extra van genieten nu het nog kan

Tijdens de kerstdagen enorm veel sier gezien/gehoord, maar vandaag neemt knal toch de overhand. Niet normaal wat een harde dreunen af en toe. Voelde gisteravond de trillingen in m’n bed :thumbsdown:

Kon die persoon die die hele dikke 100s vanmiddag in Heusdenhout/Breda, toen het net donker was, niet ff een paar tellen wachten?

Opa liep net een paar kratten bier te sjouwen over de 3e van zn flatje. Wel ff genoten zo vanuit de verte 👊

Aan die achterlijke mongolen die een uur geleden in het park een c8/shell moesten afsteken (zoals wel vaker op zaterdagnacht) en daarmee mijn passie verpesten en mij slaap ontnemen, en ik weet dat het niet goed is maar; ik hoop weer dat je het deze keer niet overleefd hebt....zou gewoon evolutie zijn.

Kon die persoon die die hele dikke 100s vanmiddag in Heusdenhout/Breda, toen het net donker was, niet ff een paar tellen wachten?

Opa liep net een paar kratten bier te sjouwen over de 3e van zn flatje. Wel ff genoten zo vanuit de verte 👊
Haha mooi man, ik kijk vanuit mijn kant ook recht op Heusdenhout, daar gaat bijna dagelijks wel een blok of cake de lucht in.

Back
Bovenaan