Eerste knallen al gehoord?

Nou en of, ze knallen hier al dagen wat. Lekker sfeerverhogend wel! Zal vanaf morgen helemaal loskomen.

Dit weekend best veel klein grut, verwacht dat het vanaf vandaag wel doorgaat met cakes ook, die verkoopdagen zijn ze niet meer te houden joh.

Hoor van alles knallen maar kan niks zien tot nu toe. Vrouw is helaas werken en zit met 2 kleine kinderen dus naar het raam rennen kan niet. Ook helaas geen rondje lopen wat ik altijd doe. Morgen maar dan :)

Hier gaat 't ook goed los. En zelfs in onze nieuwe buurt waar we 2 maanden geleden zijn komen te wonen. Was bang dat het hier stil zou zijn en mensen hier wel eens vervelend konden gaan doen over vuurwerk, maar dat is tot dusverre gelukkig totaal nog niet het geval. Zin in de 31e!!

Gisteravond rustig op wat knallen en single shots na. Afgelopen nacht rond 1:00 een hele harde knal kaliber cobra/Shell. Niet zo heel fijn als je ligt te slapen. Vanochtend als verschillende knallen gehoord en net ook een pot.

Gisteren ging ik al het karton van de cakes weggooien en opeens boem. Dikke shell afgestoken zo een 100-200 meter achter mijn huis. Rode parels tot aan de grond. Hoorde alles naar beneden flikkeren hahaha. Was wel mooi om even mee te maken. Nog steeds geen idee wie het kon zijn

Gisteravond tijdens een rondje lopen hier in de buurt al echt veel mooie cakes en zelfs compounds de lucht in zien gaan, het leek bijna wel de 31ste. Heerlijk sfeertje. De crackling single shots zijn ook nog erg populair dit jaar 🙈

Er wordt nu overdag hier in Enschede ook weer erg veel afgestoken, het is eindelijk geen moment stil. Zometeen naar vrienden toe om oliebollen te bakken, lekker onder het genot van verse oliebollen genieten van de knallen in de buurt.

Mijn 2 zoons zijn inmiddels net zo fanatiek, bij elk plofje rennen ze naar het raam om te kijken. Prachtig! Ook dat is onderdeel van de traditie, mensen die zich niet meer kunnen inhouden.
Moet wel zeggen dat het gisteren wel meeviel en wat mij opviel dat de burstknallen meestal toch iets doffer 1.4g knallen.

Benieuwd wat er vanavond valt te zien. Ik ga er extra van genieten, de sfeer vastleggen.

Hier knalt het ook goed door sinds vanochtend, lijkt al redelijk op oudjaarsdag van afgelopen jaar, dat wordt nog wat morgen .

Hoor vanalles van (knal)cakes tot singleshots en orc's of andere crackling mines, heel sfeervol dit en al meerdere keren een rondje gelopen vandaag om alleen al van het geluid te genieten

Ze zijn hier constant wel aan het knallen nu, net nog een cake. Denk dat ze weer actief zijn als het nog iets donkerder wordt.

Ook hier in de omgeving was het gisteravond merkbaar drukker met vuurwerk.
Van crackling singleshot tot compounds,je zag her en der genoeg de lucht ingaan.
Altijd lekker als je dat hoort terwijl je een rondje aan het wandelen bent.

Back
Bovenaan