Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even wat cat. 1 vuurwerk afgestoken op het balkon.
Her en der een knal, ik lette even niet op en een shell, daarna hoorde ik een cake, dus het gaat al lekker.

Hier het blok achter ons wordt constant cat 1 gestookt sinds de schoolvakantie is begonnen. Klinkt toch lekker dat geknetter.

Net zelf maar even wat gestookt. De hydra van Argento was inmiddels al twee jaar blijven staan ivm de wind. Is nu perfect weer dus kon het niet laten. Verder is het rustiger dan voorgaande jaren met kerst qua knallen.

Hier gaat vanavond ook weer met regelmaat de lucht in. Net toen we naar huis reden zagen we nog een cake gaan. T komt er aan.

Sinds gisteravond (op de een of andere manier een traditie geworden) kerstavond om 00:00 uur gaat het hier wel los. Al aardig wat mooie compound’s de lucht in zien gaan. Ben benieuwd wat de het tijdens de verkoopdagen gaat doen.

Gisteravond was het hier ook aardig bezig kwam lopend terug van kerstavond vieren met eten,bij m'n ouders en hoorde diverse pijlen cakes/compounds gaan, ook iets van shells en rond 12uur waren er ergens in de omgeving van m'n huis ook een paar dingen hoorbaar.

Hier in Emmen vrij weinig te horen, wel paar knallen gehoord en 1 cakes voor 2 week terug, maar verder niet veel bijzonders, hoop dat het stilte voor de storm is.

Hier gaat de afgelopen dagen regelmatig een pot of wat groters af. Ook letterlijk nu ik aan het typen ben. Een compound of doos. Ook was de hangjeugd vanavond aan het carbid schieten opb het winkelcentrum.

Wat grappig dit, Deze locatie ken ik:d Dit is bij mijn oude basisschool! Ben nogsteeds woonachtig in dit dorp :p
Hahah shittt, volgende keer ff beter opletten met wat ik in beeld breng.:idea: Ik heb hier ook op school gezeten en ben tevens opgegroeid in deze wijk. Maar ik woon hier zelf niet meer.

Iemand is zijn net opgehaalde vuurwerk gelijk gaan stoken, of uit enthousiasme dat de verkoopdagen zijn begonnen maar cakes gaan rammen want sinds 00:00 heb ik er al zes gehoord. Ah, en op het moment van schrijven gaat er weer eentje. Een verjaardag kan ook natuurlijk. Sfeervol is het in ieder geval!

Hier vanavond ook weer het nodige gehoord. Maar dat zal vanaf morgen avond helemaal los barsten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan