Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het verschil tussen nog geen verkoop en wel verkoop is duidelijk merkbaar hier 😂
Vooral gisteravond toen het donker was geworden was er genoeg te horen.

Vandaag nog niks gehoord , dat was "vroeger" tot zo'n 5 jaar terug wel anders dan werd je vaak door knallen wakker gemaakt op de verkoopdagen, dat mis ik wel

Nu ik dit getypt heb hoor ik van die dubbele singleshots in de verte...

Als ik de weersverwachting zo bekijk denk ik dat we komend weekend nog genoeg zullen gaan zien…

Hier aardig wat te horen. Woon aan de rand van de bebouwde kom met een wandelgebied erachter. Je raad het al: perfect voor wat hangjeugd die het leuk vindt om te stoken. Enige optie is meegenieten dan maar :d

Vandaag nog niks gehoord , dat was "vroeger" tot zo'n 5 jaar terug wel anders dan werd je vaak door knallen wakker gemaakt op de verkoopdagen, dat mis ik wel

Nu ik dit getypt heb hoor ik van die dubbele singleshots in de verte...

In de eerste jaren na 31 december 2014 werd dat nog grootschalig genegeerd. Nu is het helaas elke oudjaarsdag opvallend stil tussen 10:00 en 16:00, men begint hier vaak aan het einde van de middag wel actiever te worden.

Vandaag erg rustig vergeleken met gisteren. Enkele knallen gehoord. Echter is het vandaag zondag en het is een gelovig dorpje.

Volgens mij sorteert men hier al voor op de weersverwachting. 5 minuten stil is eigenlijk niet aan de orde.

Gaat echt los. Geen moment stilte sinds het donker is, en het zijn ook niet enkel losse kleine cakes die er de lucht in gaan... Heerlijk!

Hier sinds het avond is de ene na de andere cake, op bepaalde momenten op verschillende plekken cakes tegelijk, en dan is het weer een moment rustig .

Straks maar weer een (sfeer) rondje lopen, de 3e keer vandaag :P

Hier niet compleet stil maar wel rustig vergeleken met vorig jaar.. gisteren avond 45min rondje gelopen na 7en en maar 1 cakeje gezien.. vanavond hopelijk meer

Erg rustig hier,, 2 of 3 potten in de verre verte gehoord vandaag,, en hier en daar een gillende keukenmeid. Gister was er iets meer te horen, al viel dat ook ontzettend mee. Was idd vroeger wel anders met de verkoopdagen, hoop dat snel wat meer op gang komt!

Gisteravond werd hier wel even wat gestookt in de buurt. Wat cakes/compounds gezien. Hoop klein vuurwerk gehoord. Momenteel is het dan weer behoorlijk rustig. Hoor in de verte af en toe wel wat, maar niets te zien helaas.

Net weer ff half uurtje gelopen met de kleine in de kinderwagen. Gewoon helemaal niks qua f2. Op 3 plekken wat cat 1 gezien maar verder niks. Heel in de verte hoor je af en toe wat. Bij terugkomst thuis maar 2 kleine potjes gedaan voor de kids.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan