Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
IS dat zo ?
Ik kwam er via m'n werk met enige regelmaat nog wel is(vrachtwagensjouwfeur 🤫 ) ,maar t leek me nogal ,tja hoe zeg je dat netjes,best wel kerkelijk en ouderwets.
Niet echt een plek voor "relschoppers" 😂

Sinds vorige week hoor ik hier nu toch vanuit het centrum een aantal knallen. Klinkt vooral als knallers en helaas nog geen siervuurwerk gezien.

Gedurende het jaar af en toe wat potten gehoord (bij feestje denk ik) Nu af en toe wat losse knallen, maar mag nog geen naam hebben.
Stiekem wel lekker af en toe ...

Hier is het voorlopig nog enorm rustig. Je hoort niets. Da's goed voor de klagers, maar anderzijds ook wel jammer. Een knal af en toe in het weekend is ook wel sfeervol.

Hoor hier af en toe rond 00:00 wel een cake of box de lucht in gaan. Vaak voor een verjaardag verwacht ik. Weinig echt harde losse knallen nog. Gelukkig wat mij betreft, want dat is juist hetgeen wat de traditie verpest!

Gisteren zelfs overdag knallen gehoord.
Ik heb net met de leiding stam een spel in het dorp (Amerongen) gedaan. Gewoon griezelig (Niet al te serieus nemen.) hoe rustig het daar is.
Ben ik geboren en getogen. Oude dorp is beetje kak, nieuwe gedeelte top. Mn ouders wonen er nog steeds en als wij (mn broertje en ik) er met oud en nieuw zijn is het allesbehalve rustig. Misschien dat sommigen het dan wel griezelig vinden ja 😉

Normaal gesproken hoor je hier (Otterlo) nog best veel door het jaar heen. Dit jaar viel het mij tegen. Ook afgelopen weken niks gehoord. Rond oud en nieuw gaat het gelukkig wel altijd los

Hier ( Groningen stad ) is het bij vlagen, week geleden leek het alsof triplex een demo had. En de afgelopen week hoorde je amper wat. Richting december hoor je af en toe wat knallen en soms een doos. Wat oploopt naar Elke avond wel iets in de verte.

Het aantal knallen neemt hier wel weer serieus toe zeg. Hoort er nu echt weer redelijk wat op een dag. Net op de fiets ook nog een cake in de verte gehoord, tog weer lekker.

Sinds deze week bij ons ook begonnen met knallen ( gouda ), veel knallers en vanavond keer voor afwisseling een fijne compound🙈

Hier hoorde ik vannacht om 3 uur een dikke bak de lucht in gaan. Die hebben vast special gewacht tot dat de klok werd terug gezet.

Sinds dit weekend begint het te knallen. In de verte hoor ik cakes, dichterbij knetter van cat 1 en af en toe een singleshot tussendoor. Maar het is vooral cat 1 naast het knallen van cakes/singleshots/cracklingmines

Net weer een boxje hier in de buurt. Te ver om goed te raden wat het was. Blijft toch ook een sport.

Het valt hier nog erg mee heb ik het idee van. Maar november is bezig dus verwacht wel dat er vlot wat verandering in komt, van mij mag het wel.

Hier hoor je steeds meer, van cat 1 wat in de stad en woonwijken wordt afgestoken (laatste een familie om 22u nog buiten zien staan, fantastisch) tot aan pijlen en grotere knallers. Nog geen compounds of cakes gespot. Begint wel weer wat meer sfeer te komen zo!

hier regelmatiger 's nachts mongoloïde tokkies die midden in de nacht wat afsteken. Sluipschutters op de daken leggen, denk ik vanuit bed dan.

• Like
Waarderingen: GMP
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan