Eerste knallen al gehoord ?

Moet zeggen dat ze hier deze avond al bijzonder bezig zijn, zelfs zo hard dat zelfs ik schrik, veel harder dan voorgaande jaren. weet niet of ik hier blij mee moet zijn. Het dreunt wel lekker, de kids wennen er wel aan zo, de dieren hier ook.
En dan ben ik bang ome agent te ontmoeten omdat ik maar een babypijltje ofzo afschiet...
Ben ik dan netjes opgevoed of een schijterd?

Sinds kerstavond gaat het aardig los in de regio 070. Op kerstavond heb ik een paar van die nieuwe Lesli pakketjes er door heen gejaagd met het nieuwe fop en schertsvuurwerk en sinds dien gaat het aardig los en zit het kriebelniveau op het kookpunt! Ik denk dat ik nu al ga nachtbraken.....

Net aan de ene kant van de wijk een simpel potje, paar minuutjes later aan de andere kant van de wijk toch een iets spannendere cake:p en daarna een bsc ofzo hier in de buurt.

Hier in breda gaat het goed los nu, paar zink 902´s gezien een aantal potten, ik had met voorgenomen om niks af te steken tot 31 december maar helaas vanavond moest er toch wat aangestoken worden, dus heb net ff mn krukken gepakt en 2 choet strijkers afgestoken, potver heerlijk die geur en die fijne klappen !!

Nog maar 4 dagen gelukkig :D

Jaja, de eerste arrestaties zijn weer een feit, net onderweg naar de winkel 2 knullen van een jaar of 16 opgepakt zien worden met wat vuurwerk in een undercover auto.

Ze zijn er weer vroeg bij !

In mijn woonplaats (Dordrecht) lijkt het af en toe alsof het nu al oud en nieuw is... Klinkt gek, maar vooral tijdens Kerst hoorde je 's avonds flink wat fluiten, knallen en crackling effecten!

Ook hier vlak bij kantoor (Schiedam, net naast de Beneluxtunnel) klinkt het aan de overkant van de weg al heel de week knallerig. Vorige week een leuk waaierpotje gezien bij hun (op klaarlichte dag :frusty: ???) en gisteren 3 heel harde knallen. Ik kan niet goed zien wat het steeds is omdat ik vanaf 8 hoog een snelweg over moet kijken en daarna staan er nog een aantal gebouwen/loodsen... De rook komt in ieder geval 9 van de 10 keer mijn kant op waaien en zorgt voor een behoorlijke mistwolk :p!

net een paar flinke knalerwten in de tuin :P

de afgelopen week midden in de nacht steeds tussen 2 en 3 uur een ik gok op een cobra 6 :P
al een aantal potten gezien en flinke dreunen gehoord.

hier in de buurt is het elk jaar weer lekker knallen voor tijdens en na o&n :P

Het wordt hier ook steeds "heftiger". Elke avond steekt iemand precies om 00:00 een pot af, haha.

En soms hoor je weleens een knal, maar dat zijn er niet meer dan twee per dag.

Ik woon op de grens van friesland en drenthe en hier word veel carbid geknalt. heerlijke doffe dreunen zijn hier te horen van alle omliggende dorpen. die zware knallen van ver weg klinken zo mysterieus. dat vind ik zo heerlijk en krijg ik echt dat oud en nieuw gevoel van :D. Zelf wil ik nog wel eens per ongeluk een binkie afsteken ofzo:P.

Ik woon op de grens van friesland en drenthe en hier word veel carbid geknalt. heerlijke doffe dreunen zijn hier te horen van alle omliggende dorpen. die zware knallen van ver weg klinken zo mysterieus. dat vind ik zo heerlijk en krijg ik echt dat oud en nieuw gevoel van :D. Zelf wil ik nog wel eens per ongeluk een binkie afsteken ofzo:P.

haha per ongeluk, dat klinkt altijd zo mooi. Had mijn binkie buiten neergezet en kwam er toen per ongeluk met het vuur van mijn aansteker tegenaan:D

Back
Bovenaan