Eerste knallen al gehoord ?

haha, wat gek joh! Was vanmiddag in Surhuisterveen (besefte me in een supermarkt opeens dat ik in Friesland was; leuke kassameisje zat Fries te praten, zonder enig Fries tegen de haren in te willen strijken, maar het maakte zo'n meisje meteen een stúk minder aantrekkelijk) en hoorde daar heel wat carbid in de omgeving. Zag filmpje van maat uit midden des lands waar een waarachtige carbidmitrailleur was gemaakt, ontzettend geweldig! Probeer 'm nog op internet te krijgen for all of you to see :wink:
 
zooo vandaag de knallen...... ik zie gewoon shells, die zijn echt mooi om te zien in et echt. en knallen die zijn niet normaal meer, hele doffe dreunen :D maarja ik heb er geen probleem mee hoor. Maar helaas al wel 3keer politie zien rijden :(
 
Hier hoor je nog een enkele knal, maar niet echt veel meer..

Denk dat als Nederland goed speelt bij het EK dat mensen hier weer wat beginnen te knallen.
 
Oh ik heb de eerste ohnee de laatste knallen alweer gehoord, net en toen dacht ik aan dit topic.

Zelf vanmiddag nog een extreme bang rocket de lcuht in geschoten, mag dan wel niet maar een maat kwam ff langs en ja dan moet er ff wat de lucht in
 
Er gingen gistere toch nog aardig wat cake's de lucht in hierzo. Plus nog wat knallers.

Vandaag heb ik ook een paar cake's gezien en hoor af en toe een knalletje, maar het begint nu echt stiller te worden. Ik verwacht morgen al niks meer en dan inderdaad hopen dat Nederland het goed doet met het EK. Dan gaat er hopelijk wel veel de lucht in! Heb zelf niks bewaard dus kan dan niks stoken.
 
Een half uur geleden in spijkenisse ging een heel dik blok de lucht in. Ik gok op 2 inch en het waren iedere keer een serie boeketten met daarna een paar salutes. Hij ging zeker een minuut door!
 
gister avond hier de eerste knal buiten de afsteektijden gehoord.
denk een cobra6 of mischien zelfs iets zwaarder.
Het ging iig erg hard!
 
Ook hier blijft het opvallend lang doorgaan. En dan niet af en toe een klap of een pijl, nee volledige blokken en vaak meerdere achter elkaar...
 
Hier blijft het ook nog knallen. Hoor elke avond wel iets en gisteren ging er nog een blokje de lucht in. Was het maar het hele jaar zo :D
 
ik hoor hier gewoon geen vuurwerk meer! de rust is totaal weder gekeerd!
Heb nog een pakje rotjes in de kast liggen...
Ik denk dat ik de buurd vanavond nog ff opschrik:

Zou ik het leuk vinden? NEE
Tog maar niet doen! ik liever 11 maanden.
 
Back
Bovenaan