Eerste knallen al gehoord ?

zo je kan merken dat het bijna oud&nieuw is en zaterdag is. Ik heb vanavond wel ongeveer 10knaller gehoord, en dat zijn geen zachte in ieder geval :p

nou ieder zijn mening maar voor iemand zoals ik die de vorige 2 jaar delova,s had en die hierbij een kleine klap leken denk ik dus aan wat ik net heb gezegd.

oke, nouja ik heb ook niet gezegd dat het niet zo is hé!:wink:
ik zeg alleen dat die kans klein is, het kan bijvoorbeeld ook een zelfgemaakte bom geweest zijn en die kans schat ik zelf zeg maar hoger in:wink:
maargoed ik heb het niet gehoord dus ik kan ook niet oordelen:p

Zo dan ging goed los vanavond hier !
2 flinke potten, salute, en om de paar minuten een fijne klap !

Heerlijk :D

godverdomme ja, helaas wel! klinkt raar, maar als je al moeite hebt om in slaap te komen, en er worden om 3:00 2 (ik denk) nitraten tussen de flats afgestookt en een uur later nog een vuurpijl met crackling, dan vervloek je toch even alles wat leeft en ooit heeft geleeft! heeft me 3 uur plafondstaren opgelevert :(

Gisteravond hier ook veel doffe dreunen. zeker wel 15-20 keer gehoord! en nog een hele mooie cake met peonies en hele heldere kleuren zoals florian96 ook al zij!!

Ik schrok vanavond wel even. Parkeerde de auto bij de supermarkt en zag al een groepje snotblagen staan... Ik stap uit en loop naar de AH, en op eens achter me een harde knal... Was niet mega hard, maar wel leuk hard... Denk een klein nitraatje ofzo. Als je het niet verwacht schrik je toch wel :P

Gisteren was het goed raak :D Zat beneden tv te kijken toen ik een pot hoorde 2 straten verder op. Natuurlijk gelijk naar buiten en daar ging tie purple peony potje. Vervolgens de hond gepakt en samen met mijn broer die kant op.

En ja hoor daar stonden ze, een man met 7 kleine kinderen er om heen. Ze staken nog een crackling tail potje en een fish potje af. Kinderen vonden het helemaal geweldig en stonden meerdere mensen buiten te kijken. Kwam gelijk helemaal in de stemming :D

Savonds naar mijn neef geweest in de hoge vucht (breda) Paar goede dreunen gehoord c6 style.

Nog 6 dagen !!!:)

Gisteren tijdens het kirstdinner met eten.
Ik zat aan het hoofd van de tafel tegenover een raam, en we hoorden een dreun en ik zag de witte flits.
Toch wel leuk. :p
Gelukkig kon de familie er om lachen.

Hier gister avond rond 12uur ging het een beetje los:P hoorde wel vanalles maar kon niks zien:( Alleen vaag via ramen van overburen Beetje jammer :P

De hele nacht door een of andere malloot die aan het knallen was, kan een hoop hebben maar ze moeten me niet uit me slaap halen of houden.

Wat een mafkees zeg.

Hier vanmorgen vroeg; een of andere idioot vond het leuk een nitraat of iets dergelijks in de dakgoot vlakbij mijn slaapkamer raam te gooien. Dan schrik je je wel even dood. Gelukkig is alles nog heel. Ik begin steeds meer te begrijpen waarom er mensen soms zo fel tegen vuurwerk zijn. Er lopen in Nederland gewoon te veel idioten rond die niet normaal met vuurwerk om kunnen gaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt dol op vuurwerk en vind die dreunen van de zware knallers heerlijk. Maar bewaar het nou tot de laatste 1 a 2 dagen van het jaar en steek het normaal af.

Leeuwarden begint ook al aardig los te komen met de knallen... Gisteravond en vandaag al meerdere zware knallen gehoord. Ik heb het idee dat er ook Carbid schieten bij was......

Hier gebeurt het ook al regelmatig.
Het zijn meestal wel de zelfde elk jaar!

Gister avond om 23:00 uur nog een ratelband onder het tunneltje van de flat.
Dat zijn van die gasten die bij de snackbar werken, die hebben altijd een hele zut met dat spul daar opgeslagen liggen. En die steken daar wel eens wat van af.

Al red wat knallen gehoord maar vandaag was toch wel de dag dat ik t meeste gehoord heb. Vanmiddag gewandeld en d'r waren een paar kids rotjes aan t stoken. Ook een paar harde knallen gehoord. Zou zeggen carbid, maar zou zo maar wat anders kunnen zijn. En vanaaf bij t eten zag ik nog een pijl de lucht in gaan.

Vanavond 1 gekkenhuis hier, denk al een stuk of 10 cakes gehoord/ 1 kunnen zien en heel veel knallen. Toch vet hoewel ik mezelf er niet aan waag.

ekt veel hier ook . wat een dreunen soms. verbaas me er soms echt over wat er hier wel niet word geknalt soms denk ik echt aan colpo cobra 100

Back
Bovenaan