Eerste knallen al gehoord ?

2 weken geleden werd er hier nog niets afgestoken.Nu hoor ik toch wel iedere avond één of 2 flinke klap(pen). Nog steeds niet erg veel, maar toch leuk voor de oud-en nieuw sfeer!

Hoor de laatste tijd wel eens een knal.
Meestal herfstvakantie heel veel. Dan gaan denk ik veel mensen naar de zuiderburen.
Nu even rustig.

En volgende week hoor je om de 5 minuten een knal. Zo gaat het ieder jaar :p

Hoor hier steeds meer.
Net nog eentje voor m'n deur.
En nee ik was het niet.
Denk dat het iemand in de buurt is die naar Belgie was geweest..

Bij ons op het moment:
6 Knallen overdag (Spanisch Cracker-c,Mamoths,Bombero's en Cobra's)
S'avonds om 8 begint het hier al lekker te knallen (denk aan 8 uur in de ochtend met oud en nieuw), maar het zijn dan vooral lichthuilers, kleine pijlen en cakes.

Afgelopen week wat flinke dreunen gehoord,
en 10 minuutjes geleden zelf wat watercrackers afgestoken:D
maar verder is het hier rustig, je hoort 2x in de week denk ik s'avonds wat klappen en dat is vaak rond 1 uur s'nachts ofso dat er wat knallers afgestoken worden.

net nog een minuut geleden geen belgisch vlindertje maar iets in de richting van een black vlinder 150 of blue storm of zoiets een ter ing klap

net nog een minuut geleden geen belgisch vlindertje maar iets in de richting van een black vlinder 150 of blue storm of zoiets een ter ing klap

Nou dat lijkt mij wel een beetje overdreven hoor:) ik denk niet dat je zulke dingen hier in Nederland snel tegenkomt, en als je denkt dat hij in de richting van die knallers komt zul er zelf ook al minimaal één van die knallers hebben gehoord??
waarschijnlijk zal het dan wel een Cobra 6 of iets dergelijks geweest zijn of een shell?

Maar misschien heb je er wel één gehoord alhoewel ik vrijwel zeker weet dat dat niet zo is:wink:

Nou dat lijkt mij wel een beetje overdreven hoor:) ik denk niet dat je zulke dingen hier in Nederland snel tegenkomt, en als je denkt dat hij in de richting van die knallers komt zul er zelf ook al minimaal één van die knallers hebben gehoord??
waarschijnlijk zal het dan wel een Cobra 6 of iets dergelijks geweest zijn of een shell?

Maar misschien heb je er wel één gehoord alhoewel ik vrijwel zeker weet dat dat niet zo is:wink:

nou ieder zijn mening maar voor iemand zoals ik die de vorige 2 jaar delova,s had en die hierbij een kleine klap leken denk ik dus aan wat ik net heb gezegd.

Back
Bovenaan