Eerste knallen al gehoord ?

Het komt hier in zuid-holland goed op gang zeg!

Hoor veel knallen in de verte, maar ook een straat verderop gaat er soms wat af.

Het zijn niet eens zulke zachten knallen jo.
Genieten van elk stukje vuurwerk!:D

Hoor de laatste avonden inderdaad wat diep doordringende dreunen uit de verte. Het bezorgt mij een onprettig gevoel.

Lijkt wel lijper dan de tijd met nitraten en vlinders 10 jaar terug.

net 3 harde dreunen achter elkaar in zuid-holland (rotterdam) zijn al zeker weten veel bezig hier nu ik dit dus typ weer 1 dat maakt 4 en ja nu ook 5 ik verzin het echt niet!

EDIT: Ik bedenk me ook net dat feyenoord vanavond speelt denk dat ze daar aan het knallen zijn.

Laatst bewerkt:
Vandaag meerdere knallen gehoord. Het komt hier nu goed op gang, sier nog niet echt , maar denk dat over een week of 4 het hier al flink bezig is

Net op de fiets naar huis toe zag ik een vuurpijl de lucht in gaan multi colour om precies te zijn.
Door de kou en door de vuurpijl begint het toch weer te kriebelen bij mij :D .

ik zag laatst paar goede harde knallen terwijl ik aan het klimmen was. we schrokken ons natuurlijk kapot!! verder vanavond aantal knallen gehoord :)

Deze avond knalt het lekker hiero. Ik liep net de hond uit te laten en ik heb serieus toch wel een knal of 5 gehoord. Vanavond ook de 2e sierpot van het jaar gehoord en deze keer ook gezien.

Gisteren avond ook een flinke knal gehoord, heerlijk altijd. Elke week hoor ik wel wat knalletjes, maar helaas nog geen cakes/pijlen gezien, maar het is ook nog vroeg.

Het begint altijd te kriebelen wanneer je iets hoort/ziet. :)

Hier in Nijmegen gaat er de laatste dagen iedere avond een behoorlijke cake de lucht in...erg gaaf om te zien vanaf 10 hoog!

Back
Bovenaan