Eerste knallen al gehoord ?

Gisteravond rond 1:00 2 salutes en nog 1 grondknaller. Nu net ook nog een knal. Dit is het eerste wat ik tot nu toe heb gehoord gelukkig maar. Ik kan me er soms dood aan ergeren als ik lekker lig te slapen en 1 of andere idioot gaat mijn nachtrust even verstoren:p

Je hoort af en toe wel wat maar vanavond hoorde ik de eerste echte klapper volgens mij. Weet niet precies wat het was, maar het leek wel een grond knaller...

toevallig vanochtend rond 6uur toen ik aan het werk was, hoorde een knal, ik denk iets van een nitraat of zo iets, en ik zag een auto staan op de weg, en 10seconde later zie ik die auto wegrijden..Kon er wel om lachen hehe

De afgelopen dagen hoor je echt extreem veel knallen. Meer als voorafgaande jaren, heb er erg veel zin in! :)

Gisteravond toen ik met de hond een rondje liep, heel in de verte een knal.
Maar verder hoor je hier nog vrijwel niks. Maarja wat wil je in een saai dorp als dit:p

Vannacht om 1 uur vermoed ik dat er een lawinepijl het luchtruim zocht.
Een harde knal, als ze dat nou doen op 31 december heb ik daar helemaal geen moeite mee, maar als ik wil slapen, dan moeten ze niet irritant lopen te doen met hun vuurwerk.

Ook hier word er wat geknalt, vooral finke knallen zijn te horen. :)
Maar ik heb nog geen pijlen of ander siervuurwerk gezien, helaas.

Plaats waar ik woon, kan het beter, vorig jaar was het wel al meer..

Op de plaatsen waar ik zo af en toe werk, hoor je wel flinke knallen.
Heb zelf ook al meerdere potten gespot :D

Ja hoor, net als ik naar buiten kijk 2 zieke 2,5/3" Salute's in 1 minuut. Echt 2 heerlijke doffe dreunen op ongeveer 250m afstand.

Veel Colour salutes in de omloop hier. Overal zie je doosjes.
Wel leuk die knallen.
Zelf ben ik heel stil tot oud en nieuw !
Puur om geen gezeik te krijgen met iets. Lekker buiten beeld.
Af en toe potten maar valt best mee. Laat het maar lekker rustig blijven al die negatieve dingen voor oud en nieuw ben het een beetje zat dat er dingen ook hier al gesloopt worden !
Steek soms een romeinse kaars of fonteintje af om ff wat te hebben wat weinig overlast veroorzaakt.

In de zomer hoorde ik al vuurwerk hier en ik heb het idee dat veel mensen legaal vurwerk hebben bewaard of over hebben want ik zie niet alleen illegaal vuurwerk maar ook gewone silver salutes en thundercakes de lucht in gaan.

Hier knallen ze al lekker.. Vooral de jeugd met wat rotjes enzo tot traca's en strijkers.. Verder geen last van iedereen stopt altijd om 8 uur zodat ze geen gezeik krijgen met mensen die jonge kinderen hebben.

Back
Bovenaan