Eerste knallen al gehoord ?

Gisteravond, weet iemand wat er in den bosch te doen was? Heeel Heeel veel knallen. Ik kon niet zien waar het was maar het klonk zooo lekker.

jup,

mensen die nitraat oid van de flat afgooiden vandaag en gisteren.
terwijl mijn zoontje op het balkon speelt. Dus nitraat vlak voor onze flat.
Hij overstuur. Dat gebeurt dus niet nog een keer. Want dan gaat er een belletje naar de politie.
Prima dat mensen knallen, maar houdt een beetje rekening met elkaar.
greetzz

ja net nog, een noname pot aan de overkant van de straat!
en verder nog een paar nitraatjes gehoord

Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag op zaterdagnacht, net te laat om te kijken, maar klonk als een cake met wat salvo's. Toch lekker, je hoort hier vrijwel nooit iets namelijk...

Ik hoor regelmatig wel wat. Best raar want ik woon een heel saai dorp maar misschien is dat wel de rede waardoor mensen zich gaan vervelen en even pret willen gaan maken :p

Knallen niet, maar gisteren wel een tail potje in de straat achter ons!:D Had spontaan zin om zelf naar buiten te rennen en ook wat te gaan afsteken!:wink:

een shot cake en een vuurpijl over het water zien gaan wat bijna het leven van mijn hond kosten die bijna werd geschept door een auto

Eregister keek ik toevallig om en zag ik net een kleik boeketje van een vuurpijltje. En gister avond werd hier in de buurt een cake geschoten toen ik aan mn brommer aan het sleutelen was. Kan moeilijk met smerige handen door t huis lopen en alle deuren open gooien om te kijken.

Jammergenoeg nog niks hier, maarja dat is waarschijnlijk ook omdat ik ergens in de middle of nowhere woon en alle buren hebben paarden dus die zouden er ook niet zo blij mee zijn.

Nou de laatste weekenden hoor ik wel een aantal beste knallen of zie ik af en toe een cake de lucht in gaan.

Back
Bovenaan