Eerste knallen al gehoord ?

Heb al paar cakes,knallen en pijlen gehoord/gezien.
Zelf heb ik nog niet echt afgestoken, 1 rotje om even te testen in mijn tuin..

Stiekem hoor ik hier en daar een knalletje, dan heb ik er al echt weer zin in! Maar de tijd dat je echt elke dag wel een of meerdere knallen hoort, is ergens eind November / begin December.

EDIT: Gisterenavond net iets voor 12 uur een pot gehoord. Kon hem alleen niet zo 1,2,3 vinden...

Laatst bewerkt:
Heb gister zeker 3 cobra's gehoort en nog 2x wat harders. Stond toevallig net voor het politiebureau en plotseling een ziek harde dreun! 1 cobra zelfs gezien van een afstand aan de overkant van water.

Minuut of 20 geleden gingen er een eind verderop wat potten de lucht in. Altijd lekker om dat tijdens de donkere dagen ergens te horen. Na jaren reageer ik weer ouderwets hyper als ik vuurwerk hoor :)

Langzaam aan begin ik hier meer knallen te horen. Op een zaterdagavond wel eens een cake, maar zie deze vaak te net laat. Mijn zoontje van 4 hoort de knal, loopt naar het en roept dan snel....papa kom kijken.....VUURWERK!!

Geweldig om te horen. De interesse heeft ie duidelijk van mij overgenomen:cool:

Zaterdagavond nog een pot gezien toen ik in de auto zat. Geeft toch wel een leuke sfeertje als je dat tussen de bomen door ziet boven een wijk.

He-le-maal niks in rotterdam.

Nja niet in mijn omgeving.
Heb het nog nooit zo akelig stil meegemaakt :(:p

gister avond een paar honderd meter hier vandaan een half uur lang geknal wat het was en hoe geen idee maar iemand had nog heel veel spul over.

Vandaag wel 1 van de eerste klappen gehoord buiten me eigen om toen ik nog wat afstak :) Krijg er nou wel weer zin in !!

Eergister werd er hier wat geknalt.
Zag wat boeketten boven een gebouw uitkomen. En hoorde een paar knallen.

Ik hoor voor de rest heel veel knallen. Maar toen zag ik wat. De knallen hoor ik iedere avond wel.

Back
Bovenaan