Eerste knallen al gehoord?

Hier in mijn dorp zijn er ook mensen die al vuurwerk afsteken.
ik vind het echt wel stom aan de ene kant ma ook wel grappig .

Hier is het nog erg rustig.
Soms in de verte wel een potje of knalletje, maar niks bijzonders.
Wel heel af en toe een zware dreun.. ik denk dat ze de carbid bussen aan het testen zijn :D

Qua knallen is het hier dit jaar beduidend rustiger dan sommige andere jaren. Máár het is wel bijna iedere avond raak met minstens één cake. Sta ik van te kijken: hoeveel mensen ruim voor oud&nieuw cakes te lucht in knallen.

Hier ook mensen die nu al serieuze cakes knallen?

Ik zit op dit moment in Oostenrijk, nou ik kan je vertellen de pijlen schieten je hier om de oren:p
Je kan hier ook al van alles halen...

Qua knallen is het hier dit jaar beduidend rustiger dan sommige andere jaren. Máár het is wel bijna iedere avond raak met minstens één cake. Sta ik van te kijken: hoeveel mensen ruim voor oud&nieuw cakes te lucht in knallen.

Hier ook mensen die nu al serieuze cakes knallen?

Dat is hier ook het geval. Ik steek zelf niks af, maar ik zie net een mooie cake de lucht in gaan. Zal waarschijnlijk ook door de sneeuw komen dat mensen minder knallers afsteken omdat het geluid gedempt word en je bij een cake het effect toch wel ziet.

als ik eerlijk moet zeggen knal ik ook nog wel per dag ff 1 la bomba of king f thunder af :p maar verder niet (ff voor de lol testen ) maar soms hoor ik wel aardige knallen ik vermoed lawine pijlen van al dat tuig hier :P

bij mij in de buurt elke avond zo rond 1100 uur begint al. ik hou van vuurwerk maar dit gaat echt hard.oja en zelf nog even 2 x2o chooet erdoorheen gejaagd

Laatst bewerkt:
bij mij in de buurt elke avond zo rond 1100 uur begint al. ik hou van vuurwerk maar dit gaat echt hard.oja en zelf nog even 2 x2o chooet erdoorheen gejaagd

hier ook zo, heel de avond rustig en dan van 11.00 tot 1.00 heel de tijd knallen,
vind dat toch geweldig! alleen jammer genoeg nog geen echte cake of sierpijl gezien zal deze week nog wel komen denk ik:wink:
en anders zal ik er zelf wel voor zorgen:p

gister dan eindelijk de eerste cake gezien. het was dacht ik de thundering heaven van Original. toch altijd weer leuk om een cake te zien.

Net nog een zwaar blok gehoord, een zink de buurt gezien en net 3 sec geleden een Sniper in de verte gezien:D Ik heb kriebels!!!:D

net een mat, een paar losse knallers en een pot. Ik zag er niks van, maar het werkt zo sfeerverhogend hè. Ik moet nog ff wachten tot de 29e voordat ik weer iets in mijn handen heb. En dan nog 2 dagen wachten, lastig lastig. Maar toch ff wachten ipv een boete.

Ik hoor zojuist de eerste knallen, moet een goede knalcake zijn geweest, goed geisoleerd hier dus je hoort echt amper vuurwerk :P

Vanmiddag moest ik post rond brengen en zag ik uit het niets twee lawinepijlen boven mijn hoofd knallen.
Moet wel er wel eerlijk bij zeggen dat ik me kapot schrok.

Back
Bovenaan