Eerste knallen al gehoord?

Bij mij word er bijna wel elke dag wat op het school plein of voor de school afgestoken, altijd lekker als je in de les zit en er komt een dikke rookpluim voorbij het raam zetten:)

Zojuist 2 sierpotten gehoord en 2 harde knallen die in de richting van een lawinepijl gingen. Zag geen lichtflitsen, dus het was wel ver weg.

was vandaag wat sterretjes, morning glories en ijsfonteintjes aan het afsteken en kon het toch niet laten wat babypijltjes weg te knallen:p
Verder onthoudt ik me van elke manier van vroegtijdig afsteken:p

Bij mij op school 3 jongens voor een week geschorst
stooken met z'n allen een poolse nitraat voor de poort af

Maar net terug van me werk en hoorden toen ook een flinke knal

niet normaal, net een paar nitraatknallen en daarna 1 keiharde dreun waar me huis zelfs van trilde.. die was echt zooo hard....
Gelijk allemaal auto-alarmen afgaan :P

(ik woon redelijk dichtbij de hangplek :P)

Lol gister iemand van mijn school opgepakt had nitraten in zijn kluisje liggen die hij wou verkopen hij kan lekker papier prikken voor halt

Groeten Derk

Hier af en toe een verdwaalde knal 2x in de week ofzo, verder niet echt bijzonder.
Zal dit jaar denk ik ook redelijk rustig zijn in deze buurt MBT vuurwerk, de meeste zijn erover heen gegroeid, de buurman heeft altijd nog 4-5 leuke matten en verder de kleine kinderen van 12-16 jaar zijn dag en nacht aan het afsteken op oudjaarsdag (babypijltjes,rotjes,grondbloemen).

Wordt een saaie oud en nieuw dus, gellukig heb ik nog wat staan en besteld.

Zelf steek ik nooit vroegtijdig af.

Je hoort hier nu elke dag wel een aantal knallen, vooral in s'avonds. In het weekend steek ik ook af en toe een kleinigheid af, zoals babypijltje of een paar astronauten of asian thunder, gewoon zomaar.

schrok me gisteren rot!
een vriend van mij en een paar andere gasten zaten bij mij voor het huis chooët strijkers aftesteken!! ze vroegen of ik mee ging en dat kon ik natuurlijk niet laten:p we hadden nog wat strijkers, nitraten, en een potje afgestoken(ik niet)
was wel leuk zo'n uurtje vuurwerk afsteken!!

Hier sinds december zowat elke dag wel een paar knallen. Door sommige gaan de autoallarmen af en voel je de druk op je borst. Dan wil ik echt naar buiten rennen en ook gaan stoken:p

Gisteren hier 3 Potten af horen gaan. Ikke sprinten naar het dakraam! Net te laat bij de laatste.. Nu knalt het om het uur ongeveer. En dit zal zeker niet minder worden de komende tijd:D! Heb dur zin an:D

Back
Bovenaan