Eerste knallen al gehoord?

Gisteren was het bij ons in de buurt ook goed raak. Eerst enkele knallen en daarna een vuurpijl.

Decembermaand is begonnen, laat maar komen dat vuurwerk!

Tot nu toe is het hier een knal in de week.
Erg weinig en ben het ook niet gewend dat het hier zo rustig is.

eerst was het hier elke avond wel raak maar wordt het wel minder al een aantal dagen geen knallen meer gehoordt van iemand anders,
de knallen die er nu zijn komen vooral van mijzelf:p

zo na de demo van vuurwerkhelmond
ging het onder de jongeren wel even los
ff veel knallers!

ja, de sneeuwballen tegen me raam !

Nee, zonder gekheid. Gisteravond heeft de buurman een nitratecake afgestoken. Had eerst mij even ingelicht om te vragen of die niet te hard ging. Hij was naar Belgie geweest voor 'siervuurwerk'. Komt hij met 9 nitratecake's thuis, haha.

Gisternacht om half 1 toen ik nog een filmpie aan het kijken was een flits met knal achter ons huis niet zo hard helaas ik gok op een black bermuda/boy maar toch fijn om te horen dat ze in de buurt ook al iets in huis hebben:)

ja, bij mij in het dorp begint het een beetje los te komen:). iedere avond wel een paar knallen en zojuist ook nog een paar. gisteravond zelf ook nog een stuk of 3 asianthunders de lucht in gejaacht met daar achteraan 3 sun warriorrockets tegelijk. gewoon heerlijk weer even die kruit dampen snuiven:p

Gisteravond was opeens de kamer even heel kort verlicht, en met een vette knal. Ik denk dat er bij mij in de straat een lawinepijl de lucht in ging :)

Nog erg rustig hier. Maar bij m'n opa en oma, 5 min. verderop, is het denk ik wel drukker, zal het vanmiddag horen.

Gisteravond steeds harde klappers gehoord hier in de wijk, verder hoorde ik in de verte de demo van Wagenvoort.

Af en toe wat nitraten etc. dichtbij in de wijk, en in Wateringse Veld (Buitenwijk van Den Haag, ligt richting het Westland en tussen Wateringen en Rijswijk in) hoor je vrij veel knallen. Af en toe wat sier daar (verschillende knallen achter elkaar) hier niet, misschien stilte voor de storm? Ik weet het niet want tijdens de verkoopdagen stoken ze hier ook al flink aangezien je hier makkelijk aan de andere kant van de wijk bent op het moment dat de politie aankomt rijden en verstoppen is ook makkelijk.

Back
Bovenaan