Eerste knallen al gehoord?

hier gaat het al aardig goed, vanaf de 29é zal het al echt goed los gaan, met mensen die even een klein cakje of vuurpijltje willen proberen, tot aan mensen, die 2 x 500 grammers de lucht in knallen alsof het niks is..

gisteren tijdens kerst heb ik flink wat knallen gehoord hier:). zaten een aantal mooie sierpotten bij gelukkig nog net kunnen zien. heel veel waren trouwens ook van mezelf. had gisteren de laatst overgebleven sierpotten en grote pijlen de lucht ingejaagd aangezien ik over 3en een halve dag toch weer de hele zolder vol heb staan:p. dat was wel weer even smullen:)!

Gister was ik uit eten bij het Zalmhuis aan de Maas ( Rotterdam Briennoordbrug )
Ik heb in totaal aan de andere kant van de maas zeker 3 cakes/blokken gezien.
Heerlijkk!!

Gister keek ik uit me raam en zag ik een mooie cake!:)
Later fietste ik er even naar toe om te kijken om welke cake het ging, er stond havana op... En volgens mij was hij van barely legal, maar ik kon hier geen info over vinden op de site, maarja dat doet er niet toe, hij was erg mooi:)

Gisteren bij mijn vader in Den Bosch knalde het echt flink door, flink wat knallers, cakes en pijlen gehoord en gezien, heb er zelf geen last van zolang ze maar niks vernielen.

Hier (Berlicum) valt het wel mee, af en toe een knal, maar ik denk dat dat tijdens de verkoopdagen wel veranderd, ik zelf wacht rustig nog maar een paar daagjes. :)

Ze steken gewoon op dit moment rotjes af...Afgelopen dagen alleen maar sier in de avond dus xD Mij hoor je zkr niet klagen xD

Wilde net even m'n prullenbak legen buiten, dus ik dat gedaan en loop terug.
Hoor ik opeens een knal in de lucht (ik besefte meteen dat het siervuurwerk was) en hoorde + zag op dat moment nog net het knetteren (zoals een crackling ball maar dan groter :P)

Verder hoor ik de hele avond al flink wat knallen, komt nu echt goed los hier ;)

het gaat hier de laatste dagen flink tekeer constant knallen en af en toe een leuke cake of pijl de lucht in zien gaan :D

net een leuek crackling pot, zag helaas weer niks. Maar man, ik kan niet wachten tot morgen. Dan blijf ik maar heel de dag een beetje buiten en achter de ramen ofzo:p

ja, hier wat siervuurwerk in de lucht elke avond. Maarre, het valt me op dat niemand voor 31 dec 10 uur afsteekt, behalve die mensen uit hun buurt. Echt helemaal niemand die dat doet van dit forum? :P (Wel netjes hoor :D )

Hier zonet een 100,000 knaller?
Duurde vrij lang, de knallen waren ook niet slecht maar kon hem zo niet zien vanuit mijn huis.
Geen idee wat het precies was maar hij duurde in ieder geval meer dan 10 minuten.

@hierboven;
Ik steek op de dag dat ik het heb (30 dec) meestal wel een deel af, meestal 10% van een bepaald product.
Dus als ik 100 Thunderkings heb steek ik er 10 alvast af.

Hier zonet een 100,000 knaller?
Duurde vrij lang, de knallen waren ook niet slecht maar kon hem zo niet zien vanuit mijn huis.
Geen idee wat het precies was maar hij duurde in ieder geval meer dan 10 minuten.

@hierboven;
Ik steek op de dag dat ik het heb (30 dec) meestal wel een deel af, meestal 10% van een bepaald product.
Dus als ik 100 Thunderkings heb steek ik er 10 alvast af.

Hopelijk veilig in je achtertuin ? :D

Back
Bovenaan