Een vuurwerkverbod voor burgers is een goed idee

Ik heb gisteren al een e- mail verstuurd naar de reactie van de Telegraaf in verband met de percentages die alsmaar gelijk blijven ondanks alle stemmen die erbij zijn gebleven. Ik kan mij er niet bij indenken dat het steeds precies op dat percentage kan blijven staan. Dan moet er iets niet kloppen in de software van de poll. Ik heb daar (uiteraard) geen reactie op gekregen. Een reactie krijg je, bijna, nooit bij de krant of andere media.
Ik heb er gisteren ook een email aan gewijd. Ook niets vernomen uiteraard. Mijn om 11:00 uur ingestuurde commentaar werd er overigens pas laat in de avond tussen gezet.

Maar ja, wat wil je ook. Volgens de reacties op de diverse nieuwssites zijn wij "laaggeschoolde matjes of aso's uit de achterbuurt" die "vuurwerk met hun uitkeringsgeld" kopen en puur leven om de "nette mensen" het leven zuur te maken.

"Grappig" is verder dat als je het woord liefhebber in de verschillende haatreacties zou vervangen door Marokkaan of Neger (of Turk of Antiliaan, etc), deze reacties binnen de kortst mogelijke keren zouden worden verwijderd.
Maar dat zie ik ongetwijfeld verkeerd. Komt waarschijnlijk door mijn uitzonderlijk lage opleiding. :D

Van 50.000 stemmen, is één procent 500 stemmen. Dus het kost zo'n 250 stemmen om de verhouding 61:39 te doen veranderen in 60:40. Dat is nogal wat, 250 stemmen. Zelfs als alle actieve VWC'ers zouden stemmen, verandert dat de verhouding misschien met slechts twee procenten. Ik vind Derk zijn conclusie dan ook erg voorbarig.

Desondanks vind het hoogst opmerkelijk dat er bij 7400 stemmers een verhouding is van 61:39
en bij 50.000 stemmers nog stééds 61:39 te zien is! Dat voelt niet goed.

Wat is voorbarig? :sad:

Is het nog steeds niet veranderd?
Toen ik had gestemd, waren er pas 7000 stemmen binnen. (ongeveer)
En toen was het 61-39, en nu nog steeds...
Ik hoop dat jullie hebben gezien dat dit dus echt heel erg fake is.
Als het nu eens eerlijk was, dan zou de meerderheid NEE hebben gestemd. (weet ik zeker, zelfs mijn oma vind het vet!)

Back
Bovenaan