Een vuurwerkverbod voor burgers is een goed idee

Nja, ik heb bijna het idee dat er ergens iets fout gaat met berekenen, sinds het bericht van Ruben blijft het hetzelfde, nu al 16881 stemmen en nog steeds 61-39....

Inderdaad vreemd dat de percentages niet wijzigen.

Aantal stemmen : 22247

Ja : 61%
Nee : 39%

Pff zeker van die midlife crisis mensjes van in de 50 die dag en nacht voor de gordijnen zitten, die overal om zeiken maar alleen aan zichzelf denken. TeleGRAFkrant...

Denk niet dat die poll iets uithaalt, maar toch maar op ''nee'' gestemd. Tevens kan je cookies, geschiedenis en bestanden verwijderen, kan je nog een keer stemmen.

Vaag, niet serieus te nemen dus...

Laag, beetje zo laten staan, in de voordeel van de zeurpieten:p

Pff zeker van die midlife crisis mensjes van in de 50 die dag en nacht voor de gordijnen zitten, die overal om zeiken maar alleen aan zichzelf denken. TeleGRAFkrant...

Het zijn niet allemaal 50 + mensen.
Het is een steeds groter gedeelte van de Nederlandse samenleving die steeds meer bekrompener wordt.
Alles volgens het boekje en volgens zelf verzonnen etiketten.
Dit soort mensen geniet het meest, door afgunst en het verbieden van dingen/traditeis van mensen die er wel lol aan beleven.

Gelukkig zijn er nog veel mensen die wel lekker kunnen genieten.
Het maar een dag oud en nieuw, dus een beetje aanpassen kan geen kwaad.
Maar dat kan tegenwoordig niet meer, volgens sommigen.
Volgens velen kan het wel!:wink::D

Die poll heeft een luchtje. De percentages zijn al de hele middag niet veranderd. Dat KAN gewoon niet. :shocked:

ook net gestemd! en uiteraard blijven de percentages gelijk! het slaat helemaal nergens op want alle dingen waar mensen last van hebben en over klagen zijn terug te leiden tot illegale knallers en experimenteren. en de naam illegaal zegt het al...dat is dus al verboden...wat een stelletje domme mensen.

Het aantal stemmers is "verdriedubbeld", maar de stand is nog steeds hetzelfde!
Klopt niks van...
Slecht van de Telegraaf dat ze persentages gaan verzinnen...

Opvallend overigens dat de percentages met eens en oneens niet veranderen :D terwijl er al duizenden stemmen meer zijn geplaatst sinds de begin post. Percentages kloppen van geen kant naar mijn idee.

EDIT: :D ik zie dat ik niet de eerste ben die dit gezien heeft haha, maarja wat verwacht je dan van een vage sensatiekrant als de televaag.

Opvallend overigens dat de percentages met eens en oneens niet veranderen :D terwijl er al duizenden stemmen meer zijn geplaatst sinds de begin post. Percentages kloppen van geen kant naar mijn idee.

EDIT: :D ik zie dat ik niet de eerste ben die dit gezien heeft haha.

Haha, maakt niet uit. XD

Ik vond ze sowieso al erg onbeschoft, bijvoorbeeld toen dat vliegtuig neer was gestort en zij toch mensen gingen interviewen die dierbare waren verloren. Maar dit slaat natuurlijk ook nergens op.

Stand van nu nog steeds zo:no:.
Een vuurwerkverbod voor burgers is een goed idee
Aantal stemmen : 40022
Ja : 61%
Nee : 39%

Er klopt helemaal niets van. Riekt naar manipulatie.
Maar dan nog, we hoeven ons echt geen zorgen te maken hoor.
Er is absoluut geen sprake van een mogelijk verbod, er is geen politiek draagvlak voor.
Dit soort berichten lees je altijd na afloop van een oud en nieuw.
Over een maand hoor je er niets meer van.

Back
Bovenaan