Een revolutie op vuurwerkgebied

Zeer goede ontwikkeling om de liefhebbers en daarmee de echte kenners te betrekken bij het maken van keuzes.

Zie ik op de foto's van Gerco ook goed dat de Boerenbond/Welkoop-lijn, vet goed potje, nachtbraker en oorverdovend is uitbereid dit jaar? .. en wel met: wat schaft de pot, Vet pot etc..?
Of is dit weer een andere lijn?

Een zeer goede productontwikkeling zou het ook zijn voor Lesli wanneer er wat goede kwaliteit/prijs pijlen op de markt zouden komen, want dit is iets wat nu op de moonwalkers na toch nog wel ontbreekt.

Zelf verkoop ik de Next-Generation collectie, Talk of the Town, WhisperZ en de Boerenbondcollectie. Het zou dus mooi zijn als ook hier leuke ontwikkelingen in te melden zijn:)

Bedankt voor de goede verslagen en foto's!

De collectie zal ook verder worden uitgebreid.
Wat we tijdens de demo aan pijlen hebben gezien waren toppers.
Later in het jaar kunnen we meer info geven.

Laatst bewerkt:
Tof dat Lesli dit zo heeft aangepakt
en julie hiervoor heeft uitgenodigd
Goed ook om te horen dat die pijlen zo goed in de smaak zijn gevallen. en die nieuwe lijn klinkt ook als muziek in mijn oren
vooral dat ze wat klassiekers terug gaan brengen..

Bedankt voor het verslag en de fotos heren, altijd leuk om in maart alweer wat info te zien voor het aankomende stookseizoen:thumbsup:

Pyroboy, PIJLEN zijn GEWELDIG!!!!!!!

alleen we kunnen niets vertellen, beloofd is beloofd.
maar geduld wordt beloond

Pyroboy, PIJLEN zijn GEWELDIG!!!!!!!

alleen we kunnen niets vertellen, beloofd is beloofd.
maar geduld wordt beloond

Geduld is een schone zaak toch :D

Hopelijk blijft de lijn Pyroshopper in dezelfde prijsklasse ( goedkoper mag altijd natuurlijk ).
Vind het zelf namelijk een van de mooiere collecties van Lesli.

Ik lees wel dat jullie behoorlijk onder de indruk zijn trouwens van die pijlen, dat beloofd dus echt iets speciaals te worden ???

Geduld is een schone zaak toch :D

Hopelijk blijft de lijn Pyroshopper in dezelfde prijsklasse ( goedkoper mag altijd natuurlijk ).
Vind het zelf namelijk een van de mooiere collecties van Lesli.

Ik lees wel dat jullie behoorlijk onder de indruk zijn trouwens van die pijlen, dat beloofd dus echt iets speciaals te worden ???

de pijlen waarmee lesli gaat komen zijn we niet gewend van ze, ze hebben duidelijk hun huiswerk gedaan betreft aan de pijlen.

dus ja het beloofd echt wel wat speciaals te worden :cool:

Als de pijlen op de markt verschijnen zoals we die zaterdagavond gezien hebben, nou dan gaan we een leuk oud en nieuw beleven. Pijlen vielen het meest op, door de ekstreem harde burst, grote boekketten, en een aantal nieuwigheden

Mooi om te lezen dat jullie een top avond hebben gehad.
Helaas kon ik zelf niet, heb wel wat gemist zo te zien.
Ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe pijlen.

Sigaar bedankt voor het maken van de foto's, je hebt er genoeg gemaakt dus erg leuk om terug te zien voor iedereen!
Die mok heb je toch wel mogen houden he:p

Ik zei het nog tegen de mensen van lesli, let op de bekers, straks missen jullie er nog 1.

Ik wou vragen of ik er 1 mocht meenemen, maar ik ben er niet aan toegekomen.
Stiekem in de tas doen was geen optie, omdat dat aso is ten opzichte van Fred en Michel en natuurlijk Lesli.

Maar ik moet natuurlijk niet vergeten om er een keertje 1 te vragen.
:wink:

Heren, leuk om de verslagen te lezen en de foto's te zien.
Ik heb wel wat moeten missen zo te zien, maar het is niet anders. :wink: Erg leuk dat jullie er uitgebreid verslag van doen.

Klinkt veelbelovend als ik het zo lees, ben erg benieuwd naar wat er komen gaat. :)

Zozo, goed bezig van Lesli! Top dat men dit mogelijk wil maken! En zeker hebben we als freaks daar wat gemist denk ik zo...
Internet wordt steeds en steeds meer een media waar men meer bekendheid mee kan krijgen en in een positief daglicht kan komen, Lesli timmert hiermee zeker goed aan de weg! Top!Idereen is nu namelijk benieuwd naar hun nieuwe collectie en uitbreidingen. Goed stukje marketing hoor!

Wel heb ik toch een klein puntje...ik vind het vreemd waarom niet alleen mods zijn geweest, maar ook enkele andere leden. (wat bijvoorbeeld wel gebeurd is bij fpm bijvoorbeeld) Is dit lukraak gedaan of zijn ze uitgeloot oid?
Ook niet dat ik dit verkeerd is, maar misschien is het handig om in het vervolg direct open hierover te zijn?
Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat er dan met scheve ogen naar hen wordt gekeken (of dat vwc bijvooreeld aan vriendjespolitiek doet) omdat men zelf dit ook heel graag had willen meemaken.....
Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar is meer een tip om dit soort dingen te voorkomen...

Heel goed van je Bastiaan dat je hier over begint.
Ik zal eerlijk naar jou/jullie zijn.
De afspraak is door Lesli een paar keer eerder gemaakt maar om verschillende reden afgezegd.
Van de zijde van onze crew was grote belangstelling voor deze avond, maar om allerlei reden konden de meeste mensen zaterdagavond niet.
En om Lesli niet te willen teleurstellen door maar met 2 man te komen heb ik op het laatste moment een aantal leden benaderd, geheel willekeurig.
Geen vriendjespolitiek want als ik mijn friendlijst bekijk heb ik minimaal 166 vrienden en er waren maar een paar plekken.

Ik beloof je dat ik mij hard ga maken voor een nieuw avontuur waarbij alle leden aanwezig mogen zijn.
(ik ga dat idee bij een eerstvolgend bezoek naar voren brengen)

nee dacht ook sowieso al van niet hoor, maar kon me voorstellen dat sommigen dit misschien zouden kunnen denken...vandaar ook mijn reactie...
Maar super, duidelijke heldere verklaring hoor :D
Bedankt! En ik hou je aan je laatste idee :wink:

Wat Fred gezegd heeft alleen maar respect daarvoor,er zal dan ook een bezoek bij een importeur zijn in de toekomst. Waar alle liefhebbers uitgenodigd worden om kennis te maken.

Laatst bewerkt:
Ik wist niet helemaal waar ik aan moest denken toen ik de titel zag, maar nu is het helemaal duidelijk. Fijn om te horen dat Lesli zich wat meer op de freaks richt, hopelijk gaan ze nu wat doen aan de belabberde prijs / kwaliteit verhouding die ze voorheen hadden (ik wil niet generaliseren, want met bv. de Pyro Shopper Collectie hadden ze heel goed vuurwerk voor betaalbare prijzen, maar dat is wel eens anders geweest).

Ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt :)

prijzen

prijzen

Ik wist niet helemaal waar ik aan moest denken toen ik de titel zag, maar nu is het helemaal duidelijk. Fijn om te horen dat Lesli zich wat meer op de freaks richt, hopelijk gaan ze nu wat doen aan de belabberde prijs / kwaliteit verhouding die ze voorheen hadden (ik wil niet generaliseren, want met bv. de Pyro Shopper Collectie hadden ze heel goed vuurwerk voor betaalbare prijzen, maar dat is wel eens anders geweest).

Ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt :)

is het niet zo dat wij freaks het alleen over eindprijzen hebben? hoor her en der dat de marges voor de winkelier goed zijn.. inkoopsgewijs zijn ze bij lesli niets meer kwijt dan bij een ander, en hebben ze kwalitatief jaar op jaar niets te klagen. ik hoop dat lesli niet meer in hun eigen marges gaat snijden, dan gaat wellicht ook weer een stukje innovatie wegvallen, en dat zou jammer zijn toch?
fan van lesli of niet, kwaliteit hebben ze maar zeker ook de lef om iets nieuws te proberen zie de voetbalpakketten.:bye:

The Old Dutch Collection...
Ziet er erg aantrekkelijk uit.. voor welke vestigingen is deze lijn in productie genomen?

Betreft het hier Boerenbond/Welkoop, naast Next-Generation, WhisperZ en Talk of Town..
Of betreft het hier de freelancewinkels, naast Royal Class, New Spirit, Grand Prix etc. ?

"Grotere dealers" is inderdaad nogal vaag hè. Is niet aan jou als verkoper om daar zelf naar te informeren? :D en ons dat dan door te spelen? :D :D :D (o wat ben ik fout bezig vanavond)

"Grotere dealers" is inderdaad nogal vaag hè. Is niet aan jou als verkoper om daar zelf naar te informeren? :D en ons dat dan door te spelen? :D :D :D (o wat ben ik fout bezig vanavond)

Haha ik ben bang dat ook ik daar op dit moment nog niet achter kan komen;)
Mijn bedrijfsleider zit zo vroeg in het jaar ook nog niet te wachten op mijn vragen volgens mij;) dus .. ook ik moet jullie dit nog schuldig blijven ben ik bang..

Maar een beetje spanning is ook wel leuk:)

Hier is dan de verlossende oplossing;)

Wie de Old Dutch Collection gaat verkopen is nog onduidelijk. Dit zullen er echter maar heel weinig zijn. Wie en waarom wordt later bekend gemaakt.

The One and Only Collection, is de collectie speciaal voor Hubo en Multimate ondernemers.

Back
Bovenaan