Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Ik vind het jammer dat de Bonfire colour Thundertail nog steeds zo prijzig is en soms zelfs duurder is geworden.

daarom verkopen wij die ook niet er zijn een heleboel andere goed knalcakes zoals secret salute van rubro 29.50 bij ons
of de screaming salute van royal 35,
en nog wel een paar staan allemaal op de site

Ja je kan niet alles verkopen dus probeer je uit alle collecties het beste en betaalbare eruit te zoeken
daarom is de vuurwerkcrew ook zo fijn kan ik mooi zien hoe jullie over bepaalde producten denken
en tips zijn natuurlijk altijd welkom

Prachtige foto's Ed! Mocht ik nog tijd over hebben deze week kom ik graag nog even een bezoekje brengen aan je zaak! :D

Hallo edraketvuurwerk,

Ik heb gisteren bij jou voor 150 euro besteld en betaald via ideal verdeelt over 2 bestellingen. Nu heb ik geen bevestigingsmail gekregen. Als ik straks mijn bestelling op kom halen wat moet ik dan laten zien?

hoi
weet jij wel je bestelnr toevallig?
of je naam dan kan i even kijken.
groetjes ed

Hallo edraketvuurwerk,

Ik heb gisteren bij jou voor 150 euro besteld en betaald via ideal verdeelt over 2 bestellingen. Nu heb ik geen bevestigingsmail gekregen. Als ik straks mijn bestelling op kom halen wat moet ik dan laten zien?

vandaag even bij ed raket langs geweest om wat kerstbomen te brengen voor de sfeer. En een leuke bestelling gedaan. Enorm goed geholpen door ed en vette korting op al scherpe prijzen en lekker veel gratis spul erbij. Mooie rondleiding gehad in de bunkers en kreeg kippenvel van het uitgepakte vuurwerk. Gewoon kicke om zoveel romeinse kaarsen te zien.

gezellig met zijn zoontjes een paar sterretjes afgestoken. Gewoon weer top

Back
Bovenaan