Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

je zou nu evt nog een aktie kunnen doen met cakes die je uit het assortiment doet( had van je vrouw mee gekregen dat er een gedeelte uitgaat ivm vernieuwen voor volgendjaar) zodat je de zekerheid ook hebt dat je er aan het einde van het jaar vanaf bent, bv bij een bepaald bedrag kopen en dan die cakes met korting eruit doen ??? is miss wel intressant

Ik woon er ook vlakbij in de buurt, dus ik hou me ook aanbevolen, als je nog een kartonnetje hebt staan... en je maakt daar een leuke prijs van dan help ik je er wel vanaf.

haha leuk al die reacties
maar dat word echt dan pas vanaf volgend jaar
dan kunnen we daar op inkopen
en ook in de losse verkoop bij een beetje bestelling krijg je bij ons altijd extra gratis vuurwerk

haha leuk al die reacties
maar dat word echt dan pas vanaf volgend jaar
dan kunnen we daar op inkopen
en ook in de losse verkoop bij een beetje bestelling krijg je bij ons altijd extra gratis vuurwerk

Los vuurwerk er bij is zeker altijd mooi meegenomen, maar bij doosverkoop gaat het voor de freak om de korting die er dan op zit, voor dealer ook interessant die drukt zijn dozen gewoon hoeft ze alleen maar kort op te slaan,.

nou mocht er ditjaar evtnog wel een eind aktie komen ivm de cakes die nu uit het assortiment gaan dan hoor ik dat graag dan kom ik zeer zeker nog even een bezoekje brengen (zowiezo wel denk ik ) hahahahaha

toch blijft ed-raket een van de betere vuurwerk handelaren in apeldoorn en omgeving! klasse ed. En een leuk groot assortiment van mooie sier tot leuke knallers.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
Dit is het laatste berichtje van dit jaar i.v.m de drukte van de komende 3 dagen.
Maar hou ons in de gaten want we zitten er echt aan te denken om volgend jaar wat met vuurwerkcrew te gaan doen.
tips blijven welkom natuurlijk
Wij wensen iedereen alvast een knallend nieuwjaar.

hallo allemaal
even weer een berichtje van ed raket
wij zijn ook alweer weer druk bezig met het nieuwe vuurwerkseizoen
wij gaan dit jaar ook royal fireworks verkopen en we zijn erg blij met dit merk er zitten echt top produkten tussen.
ook gaan wij een heleboel produkten opruimen tegen hele goedkopen prijzen.
ook hebben wij nog bepaalde dingen van marijn vuurwerk weten te bemachtigen.
Dit jaar word een super vuurwerk jaar.

hallo
Kartonverkoop is mogelijk, maar kom gewoon even naar de winkel ,wij zijn vanaf 6 december weer open.
Wij zijn op het moment druk bezig met onze nieuwe website,maar daar komen ook een heleboel artikelen
met flinke kortingen op.
marijn,zena silver en twinn word allemaal opgeruimd en ook alle bonfirecakes worden goedkoper.
kom gewoon langs de koffie staat weer klaar.

Dat klopt de webshop is open er moeten alleen nog een paar filmpjes op en dan is hij helemaal klaar.
En een paar kleine dingen moeten nog worden aangepast.
Bedankt voor je reactie leuk om te horen.

Back
Bovenaan