Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

De bomen staan gezellig hoor helemaal leuk die kerssfeer .
vandaag even bij ed raket langs geweest om wat kerstbomen te brengen voor de sfeer. En een leuke bestelling gedaan. Enorm goed geholpen door ed en vette korting op al scherpe prijzen en lekker veel gratis spul erbij. Mooie rondleiding gehad in de bunkers en kreeg kippenvel van het uitgepakte vuurwerk. Gewoon kicke om zoveel romeinse kaarsen te zien.

gezellig met zijn zoontjes een paar sterretjes afgestoken. Gewoon weer top

IMG_0749.jpgga allemaal naar het marktplein in apeldoorn daar lopen de meiden van zena
ga met ze op de foto en maak kans op 250 euro aan gratis zena vuurwerk.

Zo nog een paar dagen te gaande bunkers staan al aardig vol,de krant is net weer geweest voor een interview,het word steeds drukker in de winkel en op het internet.
het begint bij ons al aardig te kriebelen.
vandaag nog even tot 17.00 uur open dan een avond weg.
morgen nog een dag vrij nou ja vrij ik blijf toch met me hoofd bij het vuurwerk.
En dan vanaf 2 de kerstdag gaan we weer op en en dan de laatste week om apeldoorn van het mooiste vuurwerk te voorzien.
Dus veel tijd voor het forum zal ik niet meer hebben.
dus ik wens jullie alvast hele fijne kerstdagen met veel gezelligheid
en wie weet nog tot in de winkel

Worden er in de losse verkoop ook nog andere producten verkocht die niet in de webshop staan?
bijna alles staat wel in de webshop we hebben nog wel een paar losse dingen zoals pro line pakketten en nog een paar cakes die niet op de webshop staan maar niet heel veel dingen was je naar iets op zoek dan ???

bijna alles staat wel in de webshop we hebben nog wel een paar losse dingen zoals pro line pakketten en nog een paar cakes die niet op de webshop staan maar niet heel veel dingen was je naar iets op zoek dan ???

Ik zoek nog wel een mooie langdurige fontein met harde crackling er in. Soort van Coral beauty.
Maar ik vind het sowieso leuk om nog wat extra dingen te kopen in de losse verkoop.
Bij valk hadden ze altijd balie uitverkoop met oude producten.

Vrijdag mn bestelling ophalen bij Ed Raket, heb d'r nu al zin in om de sfeer te proeven in deze zaak als ik de foto's zo zie! Tot vrijdag avond!

@edraketvuurwerk,
Ik heb het kung fu pijlen pakket besteld bij jou. Nu heb ik toch een beetje spijt dat ik niet se turbo clash rockets heb besteld voor 7,50 extra. Is het mogelijk als ik mijn vuurwerk vrijdag ophaal om hem om te ruilen voor de turbo clash rockets met bijbetaling?

@edraketvuurwerk,
Ik heb het kung fu pijlen pakket besteld bij jou. Nu heb ik toch een beetje spijt dat ik niet se turbo clash rockets heb besteld voor 7,50 extra. Is het mogelijk als ik mijn vuurwerk vrijdag ophaal om hem om te ruilen voor de turbo clash rockets met bijbetaling?
tuurlijk is dat mogelijk geef het even aan als je in de winkel bent dan ruilen ze het voor je om zeg maar dat het van nathalie mag

Door omstandigheden kan ik mijn bestelling niet tussen 1300 en 1330 ophalen.
is het geen probleem als ik rond 1600 alsnog me bestelling op kom halen?

Zo wel zou ik hem graag willen verzetten.

Al opgelost!

Telefonisch contact gezocht, helaas namen ze niet op (begrijpelijk)
Wel vriendelijk terug gebeld en was geen enkel probleem!

Hartstikke top!

Laatst bewerkt:
Zo de eerste verkoopdag zit er weer op.
Moe maar voldaan. er was vandaag een gezellige sfeer in de winkel en ik hoop dat iedereen weer tevreden naar huis is gegaan.
ik ga zo lekker me bed opzoeken want morgen weer een lange dag voor de boeg.
de mannen zijn nog druk bezig in de bunkers alvast bestellingen klaar maken voor morgen en kijken wat erbij besteld moet worden.
welterusten allemaal.

Back
Bovenaan