Eccentric shots

Ik had batch 2019/3. Ze waren zeker goed, alleen ik merkte dat de 2018 toch beter was. Daarnaast werden deze door de 2" Big Chill en de Luypears met gemak eruit geknald op het gebied van sier en knal. Toch jammer dat deze er volgend jaar niet meer zullen zijn...

Volgend jaar geen evo meer voor mij.

Alle 2019 batch producten presteerden ondermaats, zo ook de eccentric shots.
Mistte de mines en boeketten waren niet optimaal. De bombardos waar iedereen kritiek op had presteerde hier bij mij beter dan de eccentric!

Ik heb er 6 geschoten en vond ze echt fantastisch! Heerlijk die machtige boeketten! En een geweldige dreun. Echter 1 er van was op zijn zachtst gezegd gevaarlijk te noemen; die spatte gewoon direct na lancering op 5 meter boven de grond uit elkaar met een klein boeket.

Karton van weggestookt, jemig wat gaaf, zeer grote spreiding, sierlijk, en landurig. Lekker klap ook.

Ik had nog een paar oude liggen, deze schoten mega hoog. Daarnaast had ik ze ook uit 2019, deze gingen minder hoog, maar wat een Mega boeketten. Zeker per 4 in waaiervorm afgeschoten

Alleen de nieuwe geschoten, vond ze erg overtuigend maar inderdaad schoten ze niet heel hoog. Deze overtreft wel alle andere 50MM/F3 singleshots wat betreft de dreun bij de lift. Zo dof, heerlijk! Net als echte shells schieten.

Ze gingen weer lekker! Had nog enkele pakken van 2018 over. Dus scheelde weer een hoop gehamster (is dat een woord?) vorig jaar. Eeuwig zonde dat ze niet meer mogen natuurlijk. Maar wie weet.. In een volgend leven dat je geboren wordt op planeet Pyronus en elke dag o&n is. :D

Van de acht 2019/3 had ik er ook waarbij het sterrenkoppen was en meerdere daken het te voorduren kregen. Vervolgens alles aan de rand van een wijk bij een veldje gedaan.

Back
Bovenaan