Eccentric shots

Ik had er 1 getest waar de bombette niet los zat. Maar ik zie het allemaal wel. De 2019(-2) versie is gewoon super dik. Veel ronder en voller dan vorig jaar. Alleen snap ik Funke wel, dit had ook gekund met 38mm. Want je hoort de gips opvulling overal kletteren...en dan zie je Funke nog grotere boeketten maken met 38mm.

Kom op mensen, lees even een paar terug, inmiddels de 4e keer :bonk:
Begrijp je reactie, maar ik zie de posts meer over de kwaliteit gaan, en liever teveel gevraagd dan genezen zeg maar...:)

Heb eerder iets meegemaakt wat gelukkig net is goed gegaan, vandaar mijn misschien wat overdreven bezorgdheid :wink:

Maar sluit niet uit dat anderen (mindere pro's) het ook liever een aantal keer "te veel" bevestigd zouden willen zien.

Ik had er 1 getest waar de bombette niet los zat. Maar ik zie het allemaal wel. De 2019(-2) versie is gewoon super dik. Veel ronder en voller dan vorig jaar. Alleen snap ik Funke wel, dit had ook gekund met 38mm. Want je hoort de gips opvulling overal kletteren...en dan zie je Funke nog grotere boeketten maken met 38mm.

Mooi daar heb ik ook 3 doosjes van. Afgaande op jou kennis moet dat helemaal goed gaan komen vanavond.:wink:

Gewoon open maken en het kartonnetje terug naar beneden drukken met de achterkant van een vliegenmepper ofzo. Daarna stuk je schilderstape op de bovenkant en klaar. Bombette zit weer vast. Zo heb ik het ook gedaan, nog niet getest overigens

Gewoon open maken en het kartonnetje terug naar beneden drukken met de achterkant van een vliegenmepper ofzo. Daarna stuk je schilderstape op de bovenkant en klaar. Bombette zit weer vast. Zo heb ik het ook gedaan, nog niet getest overigens

En je weet zeker dat de bombette daar doorheen gaat?

Dat denk ik wel ja. Ik gebruik bijna altijd schilderstape, ook bij cakes waar het folie of papier weg is. Ik doe er dan schilderstape op voor vonkoverslag te voorkomen. Bombettes uit de kleinste cakes schieten daar ook gewoon doorheen. Die komen met flinke snelheid de buisjes uit.

29e nog 2 doosjes bestelt samen met 2x kometenbomben en 2x ball pythons. Zojuist opgehaald en alles stond netjes klaar bij Intratuin Pijnacker :applause:

Niet de hardste van het stel maar breedte was goed en effect subtiel uitgewerkt. Slechts eentje kunnen testen voor de mist an

Alle 3 prima kunnen stoken (2019/3 batch). Vond ze licht tegenvallen. Er zaten 500 gram boxen bij die qua spreiding niet onder deden.

Heerlijk van deze buisjes genoten, goede burst en een schitterend boeket. Ik ben blij dat ik ze heb mogen schieten nog net voor dat ze er uit zijn gegaan.

Back
Bovenaan