Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vraag me af of het hoort dat er 2 lagen zijn en of er op bijde kruit ligt. op de bodem licht stijglading daarboven licht een kartonnen stop op die stop licht weer kruit en daar op licht de bombette. ik had een sick 6 open gemaakt en hier was dat ook het geval, die ging wel gewoon de lucht in. ik ging er van uit dat de eccentric shot ook wel goed was dus ik stak hem af en hij ging ook gewoon goed. ik dacht ook het zal vast wel goed zijn anders werden ze überhaupt niet gemaakt met een gatje in een kartonnen stop.Dopje zat bij mij helemaal bovenin. Vandaar het rammelen. Heb een beetje geschud zodat al het kruit zich weer onder de shell bevind. Vervolgens het dopje helemaal naar beneden gedrukt met de steel van een vliegenmepper. Voor wie twijfelt, even openmaken aan de bovenkant.
Bekijk bijlage 51796
Bekijk bijlage 51818
Alle 3 de dopjes op dezelfde hoogte, geen losse bom te voelen. Wel bij nr. 2 welke op zijn kop zat enkele korrels boven op het dopje, zie foto.
Denk niet dat ik ze in de straat af ga steken maar achter op het veld
En waarmee kan je dat het beste aanduwen? Ook rekening houdend met eventuele statische electrischiteit? De achterkant van een schroevendraaier ofzo?
het verbaasd me dat alle andere grote single shots al geschoten zijn en een video ervan gedeeld is met ons behalve van de eccentric shots
het verbaasd me dat alle andere grote single shots al geschoten zijn en een video ervan gedeeld is met ons behalve van de eccentric shots
Kijkt u eens :
UITLEG???
Geen smoesjes meer. Het is gewoon troep!
Dat is voor de mine?Wtf. Stijglading compleet boven de bombette?
Dan ga ik mijn karton ook even controleren..
Ik wacht eerst rustig af totdat iemand de 2019 batch getest heeft. Ik maak me nog niet echt zorgen erover alhoewel de kwaliteit
op de foto's hierboven vrij matig is.