Eccentric shots

hier precies het zelfde verhaal, mooie huis tuin en keuken chinees aan de gang geweest. Voor de onwetende niet freak kan dit een bijzondere situatie opleveren, denk ik.

Faalspul...heb een doosje voor 40 euro maar de dikke singleshots van broekhof/luepaers/funke zijn beter qua spreidwijdte qua effect en qua beleving..en zeker voor de 69 euro die je in de winkel mag afrekenenen voor deze rakkers .sorry evo maar dit kan niet door de beugel voor een kleine 10 euri per shot...

Faalspul...heb een doosje voor 40 euro maar de dikke singleshots van broekhof/luepaers/funke zijn beter qua spreidwijdte qua effect en qua beleving..en zeker voor de 69 euro die je in de winkel mag afrekenenen voor dez. SAorry evo maar dit kan niet door de beugel voor een kleine 10 euri per shot...
Volgens mij heb je het over de Sonnet 9 en zit je in het verkeerde topic

Moet ik me zorgen maken, er zijn een aantal met losse bombettes erin, als ik de tube op z'n kop draai, valt die er gewoon uit... Kan dat kwaad of is dat okay?

Tja, ik houd altijd wijselijk mijn mond over EVO want heb toch het gevoel dat ik mensen op de grote teen stap. Ik heb 3 pakken ES en bij 4 zitten de bombettes los...Onveilig en gewoon geen vakmanschap. Verder vallen de nieuwe producten ook flink tegen (op de demo filmpjes en qua prijs). Waarom verschepen? Heb vandaag nog met Arjan van Pangu gesproken, hij zegt letterlijk dat troep gewoonweg niet wordt verscheept naar Nederland. Waar zit het 'm dan met de 2019 productie van EVO? Kwaliteitscontrole? Prijs knijpen bij de Chinezen? Ik weet het niet...Begrijp me niet verkeerd, jullie hebben nog steeds krediet bij mij vanwege de geweldige producten van afgelopen jaren. Het moet echter echt weer een stapje omhoog...

Moet ik me zorgen maken, er zijn een aantal met losse bombettes erin, als ik de tube op z'n kop draai, valt die er gewoon uit... Kan dat kwaad of is dat okay?

Normaal gesproken zit er een rond stuk karton boven op de bombette, door dat de dozen worden verplaatst, wat niet zuinig gaat, kan het inderdaad gebeuren dat een bombette naar beneden zakt, en de mine weg lekt, wat waarschijnlijk te zien is op de foto's van Vuurwerkkoning.
Maar het is wel gek als het stuk karton weg is.

Als de stijgladen lekt... >>> bombette bereikt niet de juiste hoogte >>> gevolgen niet te overzien. Wij zijn nog actief op het forum, maar de 'normale consument'...

Het missen van het stukje karton kan in mijn ogen niet kwaad. Als de bombette maar tegen de stijglading aan zit. Er kan vast genoeg druk worden opgebouwd door de tube. Net zoals bij Shells het geval, al is dat wel goed op elkaar afgestemd daar.

Wat ik nu heb gezien en gehoord is bij elke middelste singleshot het probleem. Heb hem open gemaakt karton zat bijna tot boven. Heb het karton weer naar beneden gedrukt en nu zit die weer vast. Maar goed jij word mooi ergens anders afgestoken dan voor de deur.

Een heel stuk minder , komt niet in de buurt van vorig . Was er al bang voor gezien deze niet 50 mm meer is maar 45mm

Back
Bovenaan