Palm Tree
VWC lid
Random filmpje uit dit topic:
Behoorlijk verschil als je het mij vraagt.
Ooh zo, zat nog met de stijglading discussie in m'n gedachten.
Dat zou wel even flink zonde zijn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Random filmpje uit dit topic:
Behoorlijk verschil als je het mij vraagt.
Heb jij zeker die van vorig jaar niet gehad
Zijn ze echt maar 45mm? Ze passen bijna niet in mijn 60mm rekje. Zal ze morgen eens opmeten.![]()
@josZie,
Misschien had ik het iets genuanceerder moeten brengen inderdaad. Het is zeker niet slecht maar wel een aardig verschil met de 2018 versie.
Als je een karton hebt gekocht ben je nou eenmaal wat (te) kritischer.
Tja, ik houd altijd wijselijk mijn mond over EVO want heb toch het gevoel dat ik mensen op de grote teen stap. Ik heb 3 pakken ES en bij 4 zitten de bombettes los...Onveilig en gewoon geen vakmanschap. Verder vallen de nieuwe producten ook flink tegen (op de demo filmpjes en qua prijs). Waarom verschepen? Heb vandaag nog met Arjan van Pangu gesproken, hij zegt letterlijk dat troep gewoonweg niet wordt verscheept naar Nederland. Waar zit het 'm dan met de 2019 productie van EVO? Kwaliteitscontrole? Prijs knijpen bij de Chinezen? Ik weet het niet...Begrijp me niet verkeerd, jullie hebben nog steeds krediet bij mij vanwege de geweldige producten van afgelopen jaren. Het moet echter echt weer een stapje omhoog...
Kan aan mij liggen maar dit is toch niet heel best:
Aan het voetje te zien de 2019 batch.
Niet mijn filmpje, kwam hem tegen op yt.heb je een batch nummer ?