Eccentric shots

Net alle reacties even gelezen maar wat een hoop paniek en geouwehoer hier...

Veiligheid is belangrijk maar overdrijven is ook een vak. Al jaren hoor je soms bij vuurwerk het kruit en /of klei rammelen. Daar moet je niet al te moeilijk over doen.

in 99,9% vd gevallen zal deze gewoon afgaan. Hooguit als de bombette te hoog in de buis zit dat deze niet zo hoog komt als normaal zou horen, maar er staan niet voor niets veiligheidsafstanden op beschreven.

En dan de reactie op het filmpje hierboven. Meen je dit nu serieus? Is een prima single shot welke hoog genoeg komt en prima effectspreiding heeft.

Dan kun wel degelijk het verschil zien . En het is geen paniek maar mag wel gezegt worden dat ze minder zijn dan vorig jaar

@josZie,
Misschien had ik het iets genuanceerder moeten brengen inderdaad. Het is zeker niet slecht maar wel een aardig verschil met de 2018 versie.
Als je een karton hebt gekocht ben je nou eenmaal wat (te) kritischer.

@josZie,
Misschien had ik het iets genuanceerder moeten brengen inderdaad. Het is zeker niet slecht maar wel een aardig verschil met de 2018 versie.
Als je een karton hebt gekocht ben je nou eenmaal wat (te) kritischer.

lijkt inderdaad wel een verschil in te zitten vergeleken met de 2018 filmpjes. Zou ontzettend zonde zijn. Ik hoop voor eenieder dat het nog meevalt.

Die nummer 2 uit dat filmpje heeft geen mine, alleen nummer 1 heeft een mine blijkbaar, zouden die losse sterren dan echt de stijglading zijn? Al met al erg slordig. Dit is niet de EVO meer zoals ik het ken... :cry:

Ik heb ook een karton aangeschaft. Ook met het oog op wat voorraad voor volgend jaar. Ben er vanuit gegaan dat dezelfde kwaliteit als vorig jaar toch wel te produceren zou zijn. Test ze morgenavond om 18:00 alle 3 meteen. Als ze tegenvallen ga ik weinig of niets bewaren en heb ik morgen lekker extra veel te stoken. Wel met extra voorzorg en afstand. Misschien zet ik er zelfs wat extra lont op.

Tja, ik houd altijd wijselijk mijn mond over EVO want heb toch het gevoel dat ik mensen op de grote teen stap. Ik heb 3 pakken ES en bij 4 zitten de bombettes los...Onveilig en gewoon geen vakmanschap. Verder vallen de nieuwe producten ook flink tegen (op de demo filmpjes en qua prijs). Waarom verschepen? Heb vandaag nog met Arjan van Pangu gesproken, hij zegt letterlijk dat troep gewoonweg niet wordt verscheept naar Nederland. Waar zit het 'm dan met de 2019 productie van EVO? Kwaliteitscontrole? Prijs knijpen bij de Chinezen? Ik weet het niet...Begrijp me niet verkeerd, jullie hebben nog steeds krediet bij mij vanwege de geweldige producten van afgelopen jaren. Het moet echter echt weer een stapje omhoog...

cashen net voor een verbod ?. ze weten dat mensen extra inslaan.

Au... Au!

Doodzone. Vind eigenlijk alle producten van EVO van 2019 tegenvallen qua bouwkwaliteit.

Back
Bovenaan