Eccentric shots

Ik heb wel het idee dat de eccentric een grotere sprijding heeft dan de junk

Ik heb alleen nog maar een sample gezien op youtube van die van Evo. Eerst maar eens een winkeliers demo afwachten of de gok nemen. Met evo zit dat meestal wel goed.

ben hier ook erg benieuwd naar...die we op de demo hebben gezien gaan we sowieso niet krijgen (leek wel een drie inch boeket namelijk) maar deze heeft zeker potentie! Heb hem daarom ook besteld, erg benieuwd!

ben hier ook erg benieuwd naar...die we op de demo hebben gezien gaan we sowieso niet krijgen (leek wel een drie inch boeket namelijk) maar deze heeft zeker potentie! Heb hem daarom ook besteld, erg benieuwd!

De red dawn presteerde ook ver boven de verwachting van wat we gewend zijn.
Laten we hopen op een zelfde scenario.......

Waarom mag f3 in nl eig geen 5gr flash? Dat hadden deze samples wel?

F3 mag maximaal 4 gram flash hebben. Voor meer dan 20 gram effectlading heb je eigenlijk ook meer dan 2 gram flash nodig voor een goede spreiding, zelfde eigenlijk voor de 75 grams pijlen ( en ook zelfs de 40 grams pijlen bij ons in NL ).

Helaas denk ik dat geen productie is maar dat kan ik niet bevestigen al een dat het mesten nog op de boot zit die aankomend week binnen komt

Er is mij verteld dat dit géén productie is, maar dat het samples waren. Neemt niet weg dat het super vette schoten waren :p
Giga klappen, mega boeketten.

Beste klappen waren dit gisteren zeg! Een vriend die mee was dacht dat de producten van de schietlijst nog niet begonnen waren en dit bij de intro hoorde :D. Ben benieuwd hoe de productieversie is.

Haha ja als dit productie is.. Fijn! Ook al zijn ze iets teruggeschroefd dan ben ik niet bang dat ze gaan tegenvallen. Tweemaal besteld.

Aangezien Ed Raket Apeldoorn hier er nog maar 4 (nu nog 3 dus :p) op voorraad had, heb ik nog maar 1 setje er bij besteld, ben erg benieuwd naar dit product :D

En in de samples zou altijd 1 gram minder inzitten....dit moet dan sowieso de beste single shot van nl gaan worden hoor :thumbsup: ik moet er daar ook maar eens een paar van inslaan....

Back
Bovenaan