Eccentric shots

Klopt inderdaad Jorik, en als je die showtime mines/tails altijd vast had, dan voelde je ook hoe je zet moest neerzetten. Als je een beetje logisch nadenkt gaat dit niet fout. Wel natuurlijk fijner als er voetjes bij zitten, ook voor de minder logisch denkenden :p

Of voor de keuring is het ook handig, me dunkt. Maar lijkt mij dat Evo geen risico's neemt dus zal wel goed zitten.

beetje common sense... Ik schoot zelf de mines van een rekje, maar je kan ze prima vast zetten.
Dat is met name belangrijk op het moment dat het wat waait. Als ze schieten dan mogen ze daarna van mij omvallen, maar als door de wind zoiets omvalt wordt je niet blij.
Dus gewoon ff twee klinkers pakken of in afgeschoten cake in het midden paar buisjes eruit slopen en singleshot erin.
GReetzz

Heb begrepen dat het 'probleem' bekend is. Ze zijn echter wel getest onder windige omstandigheden en dermate zwaar dat dit niet direct tot grote risico's leidt, zoals DarkSoul hierboven ook al benoemd. Maar vast zetten is natuurlijk ten zeerste aanbevolen bij zoiets..

Ja, op de demo maakt deze apparaatjes flinke indruk! Ik ben erg benieuwd hoe ze het in de straat zullen doen.

Hoe klinkt de lancering?

Altijd leuk om dat "shell" lanceer geluid toe te voegen aan een finale.

Ook al met een flinke doffe dreun. Niet zozeer met de "floef" die je zou verwachten. Heeft wellicht ook met de mine te maken.
Luidste maar op mijn filmpje:

Deze zien er vet uit hoor alleen hebben ze geen plat voetje eronder wat volgens mij wel moet toch. Ze liggen in ieder geval in de bunkers en zijn dus niet afgekeurd gelukkig?

Back
Bovenaan