Eccentric shots

Dit zijn echt super dikke dingen! Ogen zeer professioneel en zijn een stuk zwaarder dan de Junks. Je hoort ook lekker die dikke shell bewegen als je 'm een beetje schudt haha. De tube dikte is ook veel dikker dan de Junk! Ben benieuwd naar de uitwerking.

Afwerking is top en filmpje ziet er ook dik uit maar ik snap echt niet dat er geen voetje aanwezig is, ze staan echt niet stabiel zo op dat lontje maar dat is mijn mening, nou maak ik me om de freaks geen zorgen maar de gemiddelde consument hmmz,

Afwerking is top en filmpje ziet er ook dik uit maar ik snap echt niet dat er geen voetje aanwezig is, ze staan echt niet stabiel zo op dat lontje maar dat is mijn mening, nou maak ik me om de freaks geen zorgen maar de gemiddelde consument hmmz,

zie het nu al voor me dat zon ding door de straat vliegt

eigenlijk moet Evo gewoon een bakje/kratje ontwikkelen waar je ze in kan zetten waar dan ook nog een laagje kruit in ligt als een soort fontijn/flam effect (lontje van eccentric zitten namelijk onderop :P )

50MM cake bouwpakket...

zie het nu al voor me dat zon ding door de straat vliegt

eigenlijk moet Evo gewoon een bakje/kratje ontwikkelen waar je ze in kan zetten waar dan ook nog een laagje kruit in ligt (lontje zitten namelijk onderop :P )

50MM cake bouwpakket...

ik zeg jij heb goeie ideeën 20 verschillende effecte ontwikkelen ik ga wel bouwen :D

Ik heb er net een getest, maar hij kon niet echt overtuigen, maar dat zou ook door de harde wind kunnen komen natuurlijk.
Ik hou iig goede hoop voor de andere 17 stuks, want Evo heeft me tot dusver nog nooit teleurgesteld.

Stumpers zijn het dat is zeker.

Dit gaat met deze singleshots de komende jaarwisseling waarschijnlijk veel gebeuren. De lont zit meestal aan de zijkant of boven op. Met in het donker even snel neerzetten kan je al gauw de fout in gaan dus.

Daarnaast heb jij zeker nooit foutjes gemaakt tijdens het stoken? aangezien je anderen makkelijk uitscheld.

Dit gaat met deze singleshots de komende jaarwisseling waarschijnlijk veel gebeuren. De lont zit meestal aan de zijkant of boven op. Met in het donker even snel neerzetten kan je al gauw de fout in gaan dus.

Daarnaast heb jij zeker nooit foutjes gemaakt tijdens het stoken? aangezien je anderen makkelijk uitscheld.

Ik ben er voor het gemak vanuit gegaan dat ie niet per ongeluk op de kop is gezet maar dat is mijn eigen interpretatie

Nou daar ga ik ook niet vanuit. Maar als ik hem hoor praten en die man daarachter zie wegrennen heb ik enigszins mijn twijfels daarover.

Inderdaad een beetje onhandig de singleshots op deze manier.
Lont zit erg laag en nodigt de gemiddelde consument uit om deze verkeerd om af te steken.
Heb zelf aan mn pijlenrek een omhoog en omlaag schuivende pvc pijp gemonteerd waar deze perfect inpassen.
Omhoogschuiven, laden omlaag schuiven en schieten maar. Pijlenstandaard staat op een parasolvoet dus stevigheid genoeg op deze manier.

Neemt niet weg dat ik ze erg goed vindt overkomen op film.
flinke beukmijn en groot boeket.
hopelijk zo goed als windstil hier maandag dan komen ze het best tot hun recht.
Ben een beetje zuinig dus nog niks de lucht in gejaagd van de 10 pakjes:)

Man, wat zien die dingen er qua uiterlijk goed uit! Haast perfect afgewerkt! Nog geen idee over de uitwerking, maar als singleshot label met de beste uitstraling!

20181229_120924_klein.jpg

Back
Bovenaan