Eccentric shots

Echt goed ja, gelukkig nam de visite er nog een set van mee, mooie verrassing, wat een beukers hè!

Gelukkig heb ik hier ook nog een setje van, wat een ontzettend gave single shots waren dit toch. Zeker één van de beste van de 50mm welke we hebben gekend.

Afgelopen jaarwisseling mijn laatste setje weggeschoten. Wat een heerlijke singleshots zijn dit toch. Alleen dat lanceergeluid al :droolthum Had gelijk de aandacht in de straat :)

Dit waren zeker prachtige dingen, zo zonde dat de F3 single shots verboden zijn. Wat zou ik deze graag nog eens schieten!

Misschien wat voor de Duitse markt, daar mogen mensen met een bepaalde vergunning gewoon F3 kopen en dat hebben vele liefhebbers daar ondertussen wel. Bijna iedere vuurwerkwinkel biedt F3 aan en aangezien Evolution ook op de Duitse markt zit en er vraag is naar dit soort singleshots dan lijk me dat geen gekke toevoeging weer aan het Duitse/internationale assortiment. T1 en T2 zijn ook categorieën die interessant zijn voor zowel consumenten in Duitsland ( T1 ) als bezigers hier ( T1 en T2 ). Dan bedoel ik niet specifiek de Eccentric shots, al kunnen die aangepast en zelfs iets dikker qua uitwerking onder T2 vallen. Maar ook T1 tails of singlerows etc.

Misschien wat voor de Duitse markt, daar mogen mensen met een bepaalde vergunning gewoon F3 kopen en dat hebben vele liefhebbers daar ondertussen wel. Bijna iedere vuurwerkwinkel biedt F3 aan en aangezien Evolution ook op de Duitse markt zit en er vraag is naar dit soort singleshots dan lijk me dat geen gekke toevoeging weer aan het Duitse/internationale assortiment. T1 en T2 zijn ook categorieën die interessant zijn voor zowel consumenten in Duitsland ( T1 ) als bezigers hier ( T1 en T2 ). Dan bedoel ik niet specifiek de Eccentric shots, al kunnen die aangepast en zelfs iets dikker qua uitwerking onder T2 vallen. Maar ook T1 tails of singlerows etc.

Ze zijn al te vinden in Duitsland met juiste papieren.

Het jaar dat ze er uit gingen, snel nog wat doosjes ingeslagen.
Dit jaar helaas het laatste doosje weg gestookt, wat blijven ze ook heerlijk zeg!

Back
Bovenaan