Echt goed ja, gelukkig nam de visite er nog een set van mee, mooie verrassing, wat een beukers hè!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk speelgoed, jammer dat ze niet meer in Nederland te krijgen zijn.
Nee, daar zijn ze niet toegestaan (voor consumenten). In Polen zijn F3 singleshots wel toegestaan, maar ik weet niet of de Eccentric Shots daar ook daadwerkelijk te koop zijn.In België of Duitsland te verkrijgen zijn?
Nee, daar zijn ze niet toegestaan (voor consumenten). In Polen zijn F3 singleshots wel toegestaan, maar ik weet niet of de Eccentric Shots daar ook daadwerkelijk te koop zijn.
Misschien wat voor de Duitse markt, daar mogen mensen met een bepaalde vergunning gewoon F3 kopen en dat hebben vele liefhebbers daar ondertussen wel. Bijna iedere vuurwerkwinkel biedt F3 aan en aangezien Evolution ook op de Duitse markt zit en er vraag is naar dit soort singleshots dan lijk me dat geen gekke toevoeging weer aan het Duitse/internationale assortiment. T1 en T2 zijn ook categorieën die interessant zijn voor zowel consumenten in Duitsland ( T1 ) als bezigers hier ( T1 en T2 ). Dan bedoel ik niet specifiek de Eccentric shots, al kunnen die aangepast en zelfs iets dikker qua uitwerking onder T2 vallen. Maar ook T1 tails of singlerows etc.
Dit waren zeker prachtige dingen, zo zonde dat de F3 single shots verboden zijn. Wat zou ik deze graag nog eens schieten!