Eccentric shots

Zeker mooie dingen, ben erg blij geweest met de straatfilms zodat ik er meteen een half karton van kon kopen zonder dat het een gok was. Waarvoor dank! Het eerste en gelijk laatste jaar dat ik deze dingen kende maar gelukkig op film gezet:

Ik had natuurlijk ook een tweetal setjes aangeschaft afgelopen jaar. Productiejaar 2019. Ik vond ze een fractie minder indrukwekkend dan in 2018, maar desondanks dikke apparaten hoor!

Zo de laatste F3 singleshots weggewerkt.

na de 6e shot helaas een te lange pauze... ik dacht dat ik snel visco gebruikt had... erg jammer.

Heb er gelukkig nog een pakje van, maar die ga ik goed bewaren! Vooral die met de gouden effecten stak er bovenuit vind ik!

het waren hele aardige 2"singleshots. Ik schoot een karton weg aan het einde van mn showtje ( 2.18) , heerlijk!

Ik moet wel zeggen dat zeker gezien de kracht ze er beter een flinke voet onder hadden mogen zetten .....maar goed, het maakt nu toch niet meer uit..snik.."(

Laatst bewerkt:
Had hier in 2018 een karton van gekocht , nu zijn ze helaas op maar vond dit wel de beste F3 singleshots kwa burst.

Filmpje van 3 achter elkaar:

Back
Bovenaan