Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een verbeterde film versie van het project wat ik vorig jaar heb gemaakt van de eccentric shots. Enjoy
Hierbij de afmetingen voor de liefhebber:
Thanks dat je dit bij meerdere single shots gedaan hebt. Gaat het hier om echte exemplaren die je hebt opgemeten of om dummy's? Ik stel de vraag omdat wij bijv. van 1 van deze artikelen nog nooit een dummy hebben gekregen die qua afmetingen exact overeen kwam met de afmetingen van het echte product. Simpelweg omdat de dummy echt een voorbeeld was en daarmee dus geen echt exemplaar zonder kruit. In de winkel zeiden we dat dan ook netjes tegen klanten, in dit geval omdat de dummy wat kleiner was dan het echte product. Net zoals een paar jaar terug de piepschuim-cakes die regelmatig afweken van de echte maten.
Geweldige dingen! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de bombette eruit ziet. Heeft iemand daar een foto van ofzo? Moet een joekel van een ding zijn eigenlijk
Geweldige dingen! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de bombette eruit ziet. Heeft iemand daar een foto van ofzo? Moet een joekel van een ding zijn eigenlijk
wat is de buiten maat van de tube ?
Kijk even op de vorige pagina![]()
Ze staan overal voor 15, in de freakacties waren ze zelfs 12,50.Deze kosten 20euro... Waarom als dit het laatste jaar is, das veelste duur daar begin ik niet aan