Eccentric shots

Afgelopen jaar had ik één pak gekocht. En ze waren fantastisch! Daarom heb ik dit jaar drie pakken ingeslagen, zodat ik nog iets kan bewaren voor de toekomst.
De eerste vond ik eigenlijk het vetste, met die mine erbij. Maar alledrie hebben ze een zeer indrukwekkend lift en een luide break knal. Echt toppers!
Ik heb ze alle drie gefilmd en de films achter elkaar gezet. Ze worden nu op volgorde geschoten.

Dit is toch geweldig... Het is nou niet echt te vergelijken met een shell, maar voor de liefhebber ervan is dit wel een alternatief dat ook een 'WOW' met zich mee brengt. Helaas wel het laatste jaar. Ben erg benieuwd op 31dec.

Ik heb deze 5x besteld, helemaal omdat dit het laatste jaar is, dus wat verdelen over de jaren. In totaal ruim 140 grote single shots dit jaar, mede door 78x de Big Chill, vanwege de compensatie actie en met de komst van die Funke single shots, ga ik misschien wel over de 150 stuks.:bonk::D

Ik ben echt zo blij dat ik een karton besteld heb. Wat een prachtige single shots. Dit is toch een perfecte "oplossing" voor een shell.. Ik begrijp überhaupt niet waarom deze nou weer verboden moeten worden. Wat mij betreft komen deze er ook in een preloaded 75mm...

Ik ben echt zo blij dat ik een karton besteld heb. Wat een prachtige single shots. Dit is toch een perfecte "oplossing" voor een shell.. Ik begrijp überhaupt niet waarom deze nou weer verboden moeten worden. Wat mij betreft komen deze er ook in een preloaded 75mm...

Helemaal mee eens, perfecte vervanger van de iligale shells. Nu wordt de shell handel weer groter. Vuurwerkwerkbranche over gemaild maar vindt persoonlijk de reactie vaag en niet hoopgevend dat het verbod teruggedraaid kan worden.

Is het uberhaupt mogelijk als individu om bezwaar te maken tegen deze wetswijziging?

Helemaal mee eens, perfecte vervanger van de iligale shells. Nu wordt de shell handel weer groter. Vuurwerkwerkbranche over gemaild maar vindt persoonlijk de reactie vaag en niet hoopgevend dat het verbod teruggedraaid kan worden.

Is het uberhaupt mogelijk als individu om bezwaar te maken tegen deze wetswijziging?
Bezwaar niet direct maar het zou wel kunnen dat wanneer de wet daadwerkelijk in de maak is die terug te vinden gaat zijn op: https://www.internetconsultatie.nl/
dan kun je daar iig je bijdrage/mening leveren.

Bedankt voor je reactie, is de f3 kwestie al voorbij gekomen ckers?

Nee die is nog niet voorbijgekomen volgens mij. Ik zocht net nog op het trefwoord "vuurwerk" en daar kwam nog niks over een wijziging van F3 o.i.d. voorbij. Als we met zijn allen dat gewoon regelmatig in de gaten houden, kunnen we er snel bij zijn om erop te reageren, doen veel van ons dat, konden we nog wel eens wat succes boeken.

Vooral ook aanhalen dat dit het legale en veilige alternatief is voor de verboden shells, waardoor de kans groter wordt dat de consument eerder naar de verboden shells grijpt indien het verbod er door komt. Ik spreek dan voor mezelf, maar ik denk dat er weinig liefhebbers hier zijn die de NL F3 ratelbanden aan schaffen, misschien dat we dan daar heen kunnen sturen door aan te geven dat het idee van ze om F3 ratelbanden te verbieden een prima gedachte is, maar ze het best af kunnen zien van het verbieden van F3 single shots. Het product wordt juist onder liefhebbers veel angeschaft die er altijd verantwoord mee om gaan, het product geen bekend aandeel in de overlast, schades en/of gewonden heeft, plus dat ze hiermee een heel mooi en legaal alternatief mee hebben voor de illegale shells en dat er juist minder tot niet mee gestunt kan worden, omdat ze al voor gemonteerd zijn en geen losse shell bevatten, waardoor het product alleen maar gebruikt kan worden zoals het bedoeld is (slijm slijm).

Eventueel er op wijzen dat wanneer ze het verbod wel in voeren, zij medeverantwoordelijk zijn voor een eventuele stijging in illegaal vuurwerk. Bij een legaal alternatief heb je nog ergens controle over.

Begrijp ik dan goed, dat ik ze dan voor het voorjaar kan aanschaffen? Dan kunnen wij nog genieten en kunnen jullie de rest voorraad weg werken.

Back
Bovenaan