[Dynasty] Wild Wild West

Ook bij mij viel deze om. Had ik eerst niet door aangezien ik afgeleid werd door mijn dochter. Vloog eerst een shot over mijn hoofd en daarna ontplofte er één bij mijn voeten.

Laatst bewerkt:
Ik vond 'm mooi! Donkerblauw met helderoranje, redelijk gevormde aardige grootte boeketten, voor een spotprijsje... Opvallend dingetje!

Prachtige kleuren, echt waar een genot om te mogen zien. Boeketten zijn niet al te groot maar voor deze rpijs en deze overduidelijke kleuren toch echt wel een aanrader.

Voor omvallers? Tja vast zetten die dingen? De meeste budget cake's zijn levensgevaarlijk als je ze neit vastzet.

Ik was er tevreden mee. :D Mijn pa vond het zelfs een mooi potje voor die prijs, en die zegt niet snel dat hij een pot mooi vindt! :D

Mooi rood/blauw efffect met een leuke mini finale, en dat voor een leuke prijs.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Deze ook voorbij zien komen, simpele cake, maar wel mooi met dat rood en blauw. Afsluitend met 2 fluiters naar crackling en dan die prijs erbij, prima aanrader als budgetcake dus. :D

Wild Wild West

Wild Wild West

Er zitten er 30 in een karton.

16 kilo Bruto.

Gewicht per stuk bruto 0,500 kg.

Groet,

Bob1

Dutch-Fireworks

Deze viel mij vorig jaar al op en heb ik voor dit jaar wederom besteld. Ik vind het met afstand de beste "budget" cake die er op de markt is.

Filmpje van de Wild Wild West 2011-2012, Wild Wild West in de straat dusja levensgevaarlijk die kleine potjes, volgende keer dus beter vastzetten :bonk:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan