[Dynasty] Wild Wild West

Ik sta echt versteld dat dit uit zo'n klein potje kan komen.
Mooie grote boeketten en een laag prijsje, wat wil je nog meer.

Me to, dit potje was me helemaal niet opgevallen.
Nu ik hem heb gezien komt ie zeker in de colectie dit jaar ! :) denk trouwens niet dat het er 1 zal worden maar een paar :p

Dit potje vanavond op de demo gezien maar ik moet zeggen dat ik 'm helaas een klein beetje vond tegenvallen.
Voor het geld natuurlijk een leuk cakeje, maar de effecten vond ik ietwat klein.
De kleurcombi rood/blauw vond ik wel geweldig.

Ik wel. Ook al is het boeket niet groot, de kleurencombinatie scoort bij het publiek en de finale van fluitstaart met crackling is leuk. Voor €7,20 vind ik het een hartstikke leuk budgetpotje.

Ik wel. Ook al is het boeket niet groot, de kleurencombinatie scoort bij het publiek en de finale van fluitstaart met crackling is leuk. Voor €7,20 vind ik het een hartstikke leuk budgetpotje.

Klopt. De effecten zijn idd niet zo groot,maar hij schiet ook niet zo hoog. De kleuren zie je niet vaak samen en de fluiten maken het leuk af. Ik heb deze voor 6 euro kunnen bestellen. Prima ding voor dat geld.

Filmpje van mij : (ja ik ben ook begonnen :))

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik wou hem ook kopen maar ik vind hem eigenlijk wel tegenvallen... :( De heavy 3 potjes zijn goedkoper als je ze omrekent en die hebben hardere burts en 16 schoten!

gr.

Deze viel tegen op de demo, het filmpje van de demo van Wolff zag hij er erg goed uit. Maar hij presteerde een stuk daaronder, kleine boeketten, zachte burst, het kleurencombo is goed, maar er zijn heel veel bijzondere kleuren dit jaar. De finale vind ik wel erg leuk, nog een twijfelgeval voor mij, het product is leuk, maar ook voor die prijs zijn er leukere dingen. :wink:

Dit produkt ook gezien op vuurwerkplein in Deventer.
Wat een tegenvaller vergeleken met de demo van Wolff.
Hier kun je inderdaad beter een potje van de heavy 3 voor in de plaats afsteken.

Nee, dit was voor mij echt niet wat ik mij ervan voor had gesteld.
Geschrapt.

deze had ik ook besteld maar heb uiteindelijk de wild cats gekregen! mss een less fout of is niet geleverd.

deze had ik ook besteld maar heb uiteindelijk de wild cats gekregen! mss een less fout of is niet geleverd.

Of al uitverkocht, ik heb ook 2 vervangers gekregen, wel raar dat er dit jaar te kort is aan cakes en dan een vervangende pot terug krijg die minder is, gelukkig doet mijn vuurwerkzaak niet moeilijk, ruilen kan gelukkig!

Hmmm ik heb hem wel gewoon geleverd gekregen. Ben daar erg blij mee want ik vind dit potje vrij uniek danzkij de kleurencombinatie. Die finale is ook grappig en de prijs is prima. Zeker met korting hehe... kortom, gewoon een leuk ding. Kan niet wachten om deze te mogen afsteken hehe:)

deze zit er bij mij niet meer bij volgend jaar de boekete knalde niet uit elkaar maar flopte uit elkaar de fluiten op het eind met crackling waren wel mooi

Deze pot viel bij ons om, niet aan gedacht om hem vast te zetten aangezien hij rond is. Ook al heeft deze pot geen harde burst blijft het best gevaarlijk.

wat een geweldige pot!
jammer dat ik hem niet had.....hehe

had hem graag gewild.
het blauw mixt zich heel goed met het rood,of het rood mixt goed met het blauw, dat kan ook:p.
ook een leuke finale

Back
Bovenaan