[Dynasty] The Dark Hours

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1612
Artikelnaam: The Dark Hours
Netto gewicht: 280 gram
Aantal schoten: 19
Effectomschrijving: Een klassieke zware 19 shots multi color palm cake:
  1. wave palmeffect met rode sterren.
  2. wave palmeffect met groene sterren.
  3. wave palmeffect met blauwe sterren.
  4. wave palmeffect met paarse sterren.
  5. wave palmeffect met crackling.
Tijdsduur: 30 sec.
Effecthoogte: 40 meter
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: €36,-

ademo_wolff_2008_141__23.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja, geef hem maar een mooi prijsje en ik heb er een paar.
Man wat ziet dit er goed uit, was dit bij de demo ook een mooie?

Klopt wel denk ik, aangezien ZNPyro bij Wolff werkt.. Die zal het wel goed hebben, neem ik aan :)

Waar haal je die informatie vandaan?
Ik lees hier een aantal keer 33,- euro en op Arjanuitman ook.
Weet je zeker dat je gelijk hebt?

:bye:

is dit naar mij gericht of? :P

alle prijzen die ik vanaf nu zal opgeven zijn de jusite, want de prijslijsten zijn sinds een aantal dagen gedefinieert!:)

greetz @zn

Ik denk dat junk meer bedoelt van dat wij denken van ehh..: Heb je hem weer met z'n prijsverhoudingen xD

Maar de beschrijving klinkt zeker goed. Nou nog wachten op een filmpje (of is die er al?! :rolleyes:)

zie filmpje the patriot. het product THE DARK HOURS is identiek aan die van de patriot, alleen ander label:)

gegroet,

Lucas

Heb je advies opgevolgd. Best wel een leuke cake, maar naar mijn idee zijn de boeketten van de Panter véél groter. Of zie ik dat verkeerd:confused:

patriot / the dark hours is een gigantische cake. boeketten lijken wat kleiner wat opzich wel zo is, maar de wave palmeffect heeft een hele bijzondere verschijning... vooral omdat hij zo ver hoog komt, schiet hij gemakkelijk boven elk vuurwerk uit... kijk eens goed naar de finale van wolff of naar het filmpje opzich... de camera man moet zelfs ff bijstellen en naar boven richten!

Ik kan niet wachten op een filmpje van deze cake. Deze gaat volgens mij net als de Dragsters en de Sniper een topper worden.

Als ik deze film online vergelijk met die wij gemaakt hebben op de demo van de Patriot, dan weet ik gelukkig dat de cake in werkelijkheid dus beter is als hier getoond wordt. :) Ik vind op de film van Vuurwerktoko.nl de kleuren niet goed overkomen, terwijl hij in werkelijkheid dus wél goed is zoals te zien is bij de Patriot.

Goede cake dus, maar film laat het niet echt goed zien.

Na het zien van het filmpje was ik al enthousiast.
Mooie en goede uitwerkingen.
En na het bericht van jou Mike weet ik dus zeker dat hij in het echt dus nog beter/mooier is.
Dan is dit voor mij een 100% aanrader.

Back
Bovenaan