[Dynasty] The Dark Hours

Nou ja...mooi, maar écht opvallend vind ik 'm ook niet. Vond ik al van begin af aan dus besteld heb ik 'm niet. Maar een miskoop zou het ook niet geweest zijn.

Kan niet, dit is ongetwijfeld de dragsters! Kijk maar naar de finale en de kleuren :) De Dark Hours had ook niet echt zo'n glitter effect in de palmen volgens mij..
Maar, misschien heb ik het mis :wink:

Jullie hebben gelijk, dit is de Dragsters, de Dark Hours lijkt in effect wel op de Dragsters, maar heeft echt zilveren palmen en de Dragsters heeft die met glittering, daarbij moet de Dark Hours ook gekleurde tails hebben. :wink:

Film van Sisser is dus niet juist, die toont de Dragsters. :wink:

Filmpje The Dark Hours 2009-2010, 19 shots klasse cake mooi uitgewerkte palmboeketten, hij zit daarintegen redelijk aan de prijs, ondanks dat vondt ik ehm beter dan de panter van dit jaar.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt:
wat een toppertje dit zeg. geweldig mooie palm pistil effecten. echt nette kwaliteits boeketten die lekker hoog de lucht in worden geschoten en dan nog vond ik de boeketten groot. echt een super aanrader!

Back
Bovenaan