[Dynasty] Super 500

@ louis, het klopt dat er op het filmpje 2 cakes tezien zijn. En het is zeker een mooie cake, maar dat ie nou 100+ moet kosten, neej das iets teveel van het goede.

Helemaal mee eens. Als hij meer richting de helft zou kosten had ik het willen overwegen deze aan te schaffen.

Natuurlijk is het zo dat een dergelijke spektakel cake iets meer kost dan gewoon een doorsnee cake, maar om nu ca. 100 euri in 25 seconden de lucht in te schieten gaat mij persoonlijk net iets te ver.

Dan zijn er naar mijn idee ook zat waardige producten te vinden die qua uitwerking echt niet onder doen, zij het eventueel doorgelont dan welteverstaan.

Het is wel spektakel voor je geld. Is geen cake die 1 voor 1 zijn kruit verschiet. Ik denk zelf dat mensen die maar 1 grote cake eerder een Super 500 kopen dan bijvoorbeeld een Sniper. Maar goed, het is en blijft een dure hobby. Mooi vuurwerk mag voor mij ook wat kosten. En tegenwoordig met de kortingsacties zijn er waanzinnige producten voor een betere prijs te koop. Met 25% tot 35% korting scheelt het al snel een paar tientjes! En voor 70 euro vind ik dit een heel intresant product.

Ik vond deze pot erg tegenvallen voor 100 euro, want hij schoot zijn effecten snel weg en de boeketten waren matig.
Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ziet er wel nice uit, maar als je dan de prijs ziet..

Voor 100 euro koop ik 2 of 3 toppers en maak daar zelf wel wat spectaculairs van!

Ik vindt deze cake geweldig, wat gaat deze door.
Heb de super 500 elk jaar en hij staat ook dit jaar weer op het lijstje.

zie foto

Ik vind het een geweldige cake.
Heerlijk tempo, heb hem al erg vaak op demo's gezien.
Elk jaar neem ik me weer voor om hem te kopen, maar helaas houd ieder jaar de prijs mij weer tegen.

Hij is snel weg maar ik heb er afgelopen jaar erg van genoten. Ik stak hem af recht voor ons huis en het tempo en het geluid wat daarbij ontstaat is echt heerlijk. Ik heb er erg van genoten en ga hem waarschijnlijk dit jaar weer aanschaffen:-)

Ik vind dit nog steeds een spectaculaire cake maar als finale duurt deze echt veel te kort en het lijkt daardoor meer een incomplete vuurwerkshow.
Als die afgaat denk je WAUW maar na een krap half minuutje vraag je je alleen maar af waar de rest van die "complete vuurwerk show" is gebleven.
Ook is de prijs eigenlijk te duur (vorig jaar hier 98 euro).
Met de 10% voorverkoop korting (-9,80 euro dus) ging het overigens nog wel.
Ja, helaas alleen voor mensen met een groter budget dus.
Maar ik zou zo gauw ook niet een andere cake kunnen noemen met ditzelfde geweldadige mitrailleur effect die ik in de plaats van de Super 500 kan gebruiken.
Mijn idee is om deze cake als blikvanger te gebruiken voordat je je eigenlijke show begint, want aandacht krijg je zeker met deze cake.
Daarna kun je dan wat echt mooie cakes de lucht in laten gaan die wat langer duren.

Hij ligt voor 80 euro bij Meijerink in Apeldoorn. Ik ga hem halen, volgens mij laat dit ding de grond trillen. :)

hier nog mijn filmpje van de Super 500 geschoten op de demo van mantel-tweewielers, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vond hem weer heerlijk doorknallen! hij is zeker leuk voor 1 keer. heb hem dan ook 1keer gehad maar ik hoef hem niet ieder jaar. gelukkig is hij bij mantel al een paar jaar maar 75euro dus flinke korting hier.

Heb hem twee jaar geleden een keer gehad en dat was zeker geslaagd. Vind dit een erg mooie bak maar om hem dan een tweede keer te kopen vind ik dan net weer te duur.
hier nog een filmpje van de Super 500:
(HD)
+ YouTube Video

Het is inderdaad veel te veel geld, gooit wel hoge ogen. Ik had hem vorig jaar en je hebt toch even de aandacht van heel de straat te pakken, wat natuurlijk leuk is.

Maar nogmaals, hij is echt te duur.

Back
Bovenaan