[Dynasty] Super 500

Het middelste filmpje is van mij, de cake was door de buren gekocht en afgestoken alleen mist er stukje omdat me zuster niet snel genoeg was met de camera haha. Je kan aan de reacties wel horen dat ie ons niet tegenviel ;-)

ik had hem afgelopen O&N hij is zo zo zooooo gaaf!
ik was aan het filmen. en ik was er met de bek open aan het kijken.
waardoor ik vergeten was de camera naar boven te richten niet echt slim maarja.
trouwens ik zou erg graag filmpje online zetten alleen voor youtube is het bestand te groot. het is namelijk een proffesionele HD camera.

Hij viel mij een beetje tegen, ik had meer van deze cake verwacht. De 1e salvo's zonder boeketten zijn wel gaaf en zorgen voor geweld maar de salvo's met effecten vond ik niet goed. De effecten waren niet groot en de burstknallen schel en niet hard. Ik had door de filmpjes verwacht dat de effecten niet onder zouden doen voor die van een normale cake.

weet iemand een adres waar deze pot voor een leuk prijsje te kopen is had deze verleden jaar maar heb er nu geen €99,00 voor over.
had deze verleden jaar gekocht bij Hol in Nieuwerkerk a/d Ijssel

Ik vind de jumbo 98 meer waard voor je geld. Heb de 500 nu 2x in de straat gezien en dan heb je hem wel gezien ook. Het begin is leuk ja maar de salvo`s erna zijn mager. Zachte burts en kleine boeketten.

Zou er geen geld aan uitgeven vind het nogal zonde..
Ja wel een hele vuurwerkshow, maar of er ook daadwerkelijk mooie boeketten bij zitten.. nee niet echt.

Geef liever mijn geld uit aan een cake met 16 shots met een paar zeer mooie boeketten.

leuk heftig potje ik ben met jullie eens dat de prijs enorm hoog ligt maar het is natuurlijk aan de andere kant toch wel iets wat je niet vaak ziet
als ik deze in huis heb denk eurotje of 70 is deze het echt wel waard
100euro is egt overdreven

De prijs van de Super 500 vind ik in verhouding tot de andere 500 grammers van Wolff veel te hoog. Ik blijf het gekkenwerk vinden dat we 100 euro moeten betalen voor een cake die binnen notime klaar is met zijn uitwerking.

Er zijn echter cake,s die zo speciaal zijn dat het gewoon te interessant is om hem er in de straat bij te hebben, want je hebt wel iets heel bijzonders.
Daarom koop ik deze dan toch, zij het met de grootst mogelijke korting.

Ik vind hem echt te prijzig, zelfs met een flinke korting, vind ik hem het geld niet waard. Het tempo en de waaier vorm maken het leuk, maar het zijn magere effecten.

ik vind de cake de super 500 geweldig rap tempo doe deze altijd als laatste.
Ben het met Fred eens dat de prijs hoog ligt, maar dat deze toch byzonder is om er bij te hebben.
Zie op mijn avatar daar staat de super 500 onder de rolletjes

Vind dit ook echt een super bak, ik ben het met jullie allemaal eens dat de cake erg duur is, met een mooie actie (bijvoorbeeld bij vuurwerk Orthen) is het nog wel te doen. :)

Back
Bovenaan