[Dynasty] Panter

helaas is de prijs voor dit jaar
39,90 das een flinke prijs stijging van 1,90e.

Damn dan word het deze het ook niet meer, kan mij herinerren dat hij nog 33euries was. Voor bijna 2 euro per schot zullen veel mensen een vervanger gaan zoeken denk ik. Jammer hoe het succes van een goede cake altijd uitgebuit word.

Ik weet niet of het nou gewoon aan de wind ligt of dat het product gewoon beduidend minder begint te worden. Maar ik heb nu echt het idee (wat ook bij mijn panther afgelopen jaar het geval was) dat de boeketten gewoon slecht open gaan en dat je zo'n in elkaar gekrompen palm pistil krijgt en waar ik dus helaas erg op afknap. Als deze panther weer mooie strakke opengaande palmen heeft schaf ik er meteen weer een stel aan!

Niet mee eens. Het is ondertussen gewoon een heel bekend product geworden. De nieuwigheid is er vanaf. Ik vind het alsnog een heel gaaf product dat je verder niet veel zal terugvinden (wel bij Katan die meer omlabelen van Wolff), en gewoon heel mooi blijft. Tijdens de demo vond ik deze weer gewoon net zo mooi als voorheen.

Niet mee eens. Het is ondertussen gewoon een heel bekend product geworden. De nieuwigheid is er vanaf. Ik vind het alsnog een heel gaaf product dat je verder niet veel zal terugvinden (wel bij Katan die meer omlabelen van Wolff), en gewoon heel mooi blijft. Tijdens de demo vond ik deze weer gewoon net zo mooi als voorheen.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ik vond panter weer als van ouds eruit zien, mooie grote palmen, het blijft een echte topcake!

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Op de demo presteerde hij weer als hij hoort te zijn,Mijn opmerking was dan ook gelijk,HIJ IS WEER GOED!!!

Kan het zijn dat men van Wolf actie heeft ondernomen na de vele klachten over de mindere kwaliteit?

Zoja,Petje af voor het oplossen.

Zo ja, zo nee... Gewoon complimenten voor Wolff Vuurwerk, heb een geweldige demo gezien met veel nieuwe goede producten, maar ook weer de producten die al bestonden die nog gewoon mooi waren!

Mischien had ik dan een wat mindere versie afgelopen jaar:D Verder vind ik het effect wel heel mooi. Ben erg fan van palm pistels.

Die van mij was ook niet echt goed te noemen wel mooie effecten,alleen leek het wel of de burst niet goed tot zijn recht kwam.Voor dat geld haal ik hem in iedergeval niet meer.

Is deze trouwens op demo geschoten?
Zoja, beviel hij weer als vanouds goed of viel hij nog steeds tegen?

Niet op de demo van Wolff zelf, daarvoor hebben ze te veel nieuwe producten denk ik!

Blijft een prachtcake, 100% zeker in mijn collectie!

Deze haal ik dit jaar wel op, bij m'n vuurwerkwinkel.
Ik zag hem vorig jaar in de straat en hij viel absoluut niet tegen!
Ik maak me wel een beetje zorgen dat sommige deze cake vorig jaar hadden en niet tevreden waren.
Ik hoop dat het de 33 euro meer dan waard is! :)

hier maar 29.99, dus dat word dan tog maar 2x kopen;)
raar dat hij overal stont voor 40 en dan tog maar 30 kost

Back
Bovenaan